۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۳۵۴۸۲
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

آمران به معروف در جامعه و ادارات مورد حمایت مدیران قرار گیرند

آمران به معروف در جامعه و ادارات مورد حمایت مدیران قرار گیرند
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: آمران به معروف چه در سطح جامعه و چه در دستگاه‌های مختلف باید مورد حمایت مسئولان و مدیران دستگاه‌ها به ویژه قوه قضائیه قرار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی و حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر دو شرط اصلی برای تحقق جامعه اسلامی است.

وی گفت: اگر این دو فریضه مهم به عنوان الگوی رفتاری مورد توجه آحاد جامعه و مسئولان قرار بگیرند شاهد کاهش محسوس بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در سطح جامعه خواهیم بود.

سردار غیاثی با بیان اینکه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر رسالت مهم مسئولان است، ابراز کرد: احیای این فرائض مهم نه تنها در سطح جامعه اثرگذار خواهد بود بلکه فرآیندهای اداری را در نهادها و سازمان‌های مختلف از خطا و اشتباه مصون کرده و تخلفات اداری را کاهش می‌دهد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در قانون پیش‌بینی شده است، گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر چه در سطح جامعه و چه در دستگاه‌های مختلف باید مورد حمایت مسئولان و مدیران به ویژه قوه قضائیه قرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و قوه قضائیه در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند، بیان کرد: انسجام، هم‌افزایی و تعامل هر چه بیشتر نیروهای مومن و متعهد یک مولفه مهم در دفاع از انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه همه نیروهای انقلابی قرار بگیرد.

سردار غیاثی افزود: مجموعه قضائی استان به ویژه رئیس دادگستری فارس، دادستان محترم مرکز استان و قضات مرتبط با این حوزه، تلاش‌های موثری در این زمینه داشته‌اند که از آنها تشکر می‌کنیم.

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: امنیت مردم و کشور خط قرمز نیروهای مسلح و دستگاه قضایی است و برای حفظ امنیت پایدار در استان فارس از هیچ اقدامی چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت پایدار در استان فارس وجود دارد، گفت: امروز جنگ نرم فرهنگی اذهان نسل جوان و نوجوان کشور را هدف گرفته و دشمنان انقلاب اسلامی توطئه‌های خود را در بستر تهاجم فرهنگی برنامه‌ریزی کرده‌اند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات