۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۳۵۵۰۰
در بخش روستائیان و عشایر؛

رتبه نخست مسابقه مدهامتان به کانون‌های مساجد خوزستان رسید

رتبه نخست مسابقه مدهامتان به کانون‌های مساجد خوزستان رسید
حجت الاسلام همت پور گفت: نخستین جشنواره ملی مسابقات مدهامتان ویژه روستائیان و عشایر سراسر کشور با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان برگزار شد.
حجت الاسلام مرتضی همت پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به راه اندازی پویش کمک به سیل زدگان سیستانی و بلوچستانی در سراسر کانون‌های مساجد استان اشاره کرد و گفت: از آنجا که خوزستانی ها، مصائب سیل را درک و سیل زده بودند، در مساجد شاهد جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال کمک‌ها از طریق سپاه و سایر نهاد‌ها به سیستان و بلوچستان هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به رویداد ملی «فهما» اظهار داشت: فهما، مخفف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایران است که در طول سال برگزار و تا سال ۱۴۱۴ ادامه دارد و در آن تلاش می‌شود تا کانون‌های مساجد در سایت بچه‌های مسجد، همه فعالیت‌ها را ثبت کنند.

حجت الاسلام همت پور ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی، هنری، تئاتر، سرود، مباحث قرآنی و ملی و مذهبی باید در سایت بچه‌های مسجد ثبت شوند؛ چرا که از فعالیت‌های کانون‌ها امتیازگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد در چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان حضور خواهند یافت، بیان داشت: سرانه حمایتی کانون‌های مساجد براساس امتیاز کسب شده از فعالیت‌های گوناگون ثبت شده در سایت بچه‌های مسجد دریافت می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی مسابقات مدهامتان ویژه روستائیان و عشایر سراسر کشور با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان و اداره کل ارشاد به بهترین شکل برگزار و خوزستان، رتبه نخست را کسب کرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات