۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۳۵۵۰۲
حجت الاسلام فردآقایی خبر داد؛

اعزام بیش از هزار مبلغ در فاطمیه دوم

اعزام بیش از هزار مبلغ در فاطمیه دوم
حجت الاسلام فردآقایی از پیش بینی اعزام هزار و ۵۰۰ مبلغ و مبلغه به ۲۷ شهرستان در فاطمیه دوم خبر داد.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و اینکه اعزام‌ها در فاطمیه دوم خواهد بود، اظهار داشت: فراخوان اعزام مبلغان برای فاطمیه دوم از ۲۵ دی ماه آغاز و ۱۰ بهمن ماه تا ادامه خواهد داشت که بازه زمانی هر مبلغ ۵ روز خواهد بود.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به نزدیکی ایام فاطمیه و ۲۲ بهمن عنوان داشت: موضوعات تلفیقی و روز و چهلم سردار سلیمانی، سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ضمن مباحث فاطمیه، از سوی سخنرانان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: شعار سال، اقتصاد مقاومتی، خانواده، آسیب‌های اجتماعی، حجاب، جنگ نرم، تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی در برنامه‌های مبلغان سازمان گنجانده شده است.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه مبلغان در ۲۷ شهرستان شهری، روستایی، عشایری اعزام می‌شوند، بیان داشت: هزار مبلغ و ۵۰۰ مبلغه بومی را برای ایام فاطمیه دوم در نظر گرفتیم که امیداوریم این تعداد حضور پیدا کنند همچنین صد مبلغ غیربومی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یاریگر مبلغان ما خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تدوین و طراحی آموزش‌های فرهنگی تبلیغی ویژه روحانیون مستقر استان اشاره کرد و عنوان داشت: ۱۸۰ روحانی مستقر در روستا‌های سطح استان مستقر هستند که اقامه نماز جماعت، امورات فرهنگی و تبلیغی، ارتباط با مردم و مسؤولان محلی، فعال کردن تشکل‌های علمی روستا‌ها را بر عهده دارند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات