۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۶۳۵۶۸۸
رییس کل دادگستری قم:

هیچ زندانی مهریه در قم نداریم

هیچ زندانی مهریه در قم نداریم
رییس کل دادگستری استان قم از حل و فصل مشکل زندانیان مهریه در قم خبر داد و اعلام کرد که حتی یک نفر هم به دلیل مهریه زندانی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی مظفری رییس کل دادگستری استان قم روز پنجشنبه در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ارائه کرد.

وی تمرکز بر اصلاح تشکیلات دادگستری را یکی از اقدامات انجام شده دانست و گفت: برای خدمت رسانی بهتر به مراجعه کنندگان تعداد شعب اضافه شده و ملاقات های مردمی عمومی مسؤولان دادگستری افزایش چشمگیری پیدا کرده که در جلب رضایت مردم تاثیر بسیار خوبی داشته است.

حجت الاسلام مظفری با بیان این که مبارزه قاطع با اراذل و اوباش در دستور کار جدی دادگستری و دادستانی قم قرار دارد، تصریح کرد که در این زمینه کاملا قاطع هستیم و هیچ گونه مسامحه ای نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به شکل گیری قرارگاه فرهنگی 19 دی، شکل گیری این قرارگاه فرهنگی را مهم و لازم عنوان و در عین حال با اشاره به برگزاری جلسات متعدد این کارگروه، تاکید کرد: باید خروجی این جلسات و فعالیت های قرارگاه به کارهای اجرایی و عملیاتی ختم شود و در این زمینه طرح ها و برنامه های خوبی هم ارائه کرده ایم.

حجت الاسلام مظفری خاطرنشان کرد: باید همه مردم و نهادها کمک کنند تا عده قلیلی که می خواهند ظاهر قم را بد جلوه دهند ناکام شوند و وضعیتی متناسب با شان و جایگاه شهر قم داشته باشیم.

وی در خصوص زندانیان مهریه نیز گفت: همه زندانیان مهریه در استان قم آزاد شده اند؛ حتی یک نفر بابت مهریه در حال حاضر در قم در زندان نیست.

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، حجت الاسلام غریب دادستان قم نیز در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات دادستانی ارائه کرد.

وی برخورد با ناهنجاری های اجتماعی را خواسته مراجع، علما، دلسوزان و مردم عنوان کرد و از عزم جزم دادستانی برای پیگیری این مساله خبر داد.

دادستان قم همچنین از حمایت قاطع دادستانی از گروه های آمر به معروف و ناهی از منکر خبر داد./924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۷
قم یک شهر مذهبی شناخته شده ولی با احترام باید عرض کنم بهای زندانی نشدن مرد رو زن با نگرفتن مهریه اش داره پرداخت می کنه

مهریه را که در دین اسلام موکد شده به پرداختد ان بی تاثیر پس در حق الناس ?!
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
ادامه صحبتم رو منتقل نکردید نپرداختن مهریه. کناه نابخشودنی هست که در ان دخالت کردید به بهانه. این که زن سواستفاده گر هست توجیه منطقی نیست من نوعروس نوزده ساله ای بودم که همسرم ترک نموده بعد 5 سال دوندگی در دادگاه نه مهریه و نه نفقه گرفته ام گویا در دادگاه ها خودشون رو سعی می کنند به ندیدن و نشنیدن بزنند لطفا منتقل بشه پیام بلکه کسی باشه که بتونه حق و عدالت رو در مورد پرونده اینجانب که در تهران هست پیگیر باشد
1
1