۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۳۵۷۳۵

میثاق مردم با ولایت در جمعه انقلابی

میثاق مردم با ولایت در جمعه انقلابی
نمازگزاران جمعه در سراسر کشور پس از اقامه نماز در دفاع از آرمان های انقلاب و ولایت راهپیمایی کردند و جمعه انقلابی دیگری را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، نمازگزاران جمعه در سراسر کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شهدا به ویژه شهید دلها حاج قاسم سلیمانی و تکریم جانباختگان سانحه هوایی و دفاع از کیان سپاه مقتدر پاسداران بعد از اقامه نماز جمعه تظاهرات کردند.

تظاهرات مردم اقیانوس مواج بی کران معرفت بود و نمازگزاران امروز در حالی که سربندهای منقش به «یامنتقم» و «یالثارات الحسین» به پیشانی بسته بودند شعار مرگ برآمریکا، مرگ برانگلیس، مرگ اسرائیل، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، ای ملت عزادار تسلیت تسلیت سر دادند.

مردم ولایتمدار بار دیگر با گرمی بصرتشان در روزهای سرد زمستانی جمعه انقلابی پر از شور و شعور را در تاریخ 27 دی ماه 98 خلق کردند.

شرکت کنندگان اعم از پیر و جوان، زن و مرد پس از اقامه نماز جمعه شانه به شانه و با مشتانی گره خورده دعای اتحاد قرائت کردند و با رهبر انقلاب عهد و پیمان بستند تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

نمازگزاران با در دست داشتن تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی جنایات و اقدام تروریستی آمریکا در فرودگاه عراق را محکوم و ترامپ را بزدل‌ترین واحمق‌ترین رییس جمهور جهان دانستند و اخراج آمریکا از منطقه را خواستار شدند.

همچنین شرکت کنندگان با آتش زدن و زیر پا گذاشتن پرچم آمریکا پاسخ کوبنده سپاه در عین الاسد را بسیار ارزشمند دانستند و اتحاد و انسجام را ضامن اقتدار کشور عنوان کردند./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات