۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۵۷۵۵
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

سیلی به آمریکا با کمک خداوند زده شد

سیلی به آمریکا با کمک خداوند زده شد
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه رهبری سیلی به آمریکا را ایام الله توصیف کردند، گفت: زمانی ایام الله است که خداوند به ما کمک کرده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سیلی به آمریکا را ایام الله عنوان کردند، گفت: ایام الله زمانی است که خداوند به ما کمک می‌کند، از پایان جنگ جهانی دوم کسی جرأت نکرده یک ریگ به آمریکا پرتاب کند اما ما به مهمترین پایگاه آنها را که بیشتر دستورات را صادر می‌کرده است شلیک کردیم و آنها جرأت مقابله نداشتند و بعد هم می‌گویند ما آسیب ندیدیم، پس اینهمه پرواز و انتقال نیرو و راه ندادن خبرنگاران برای چه بوده است؟ آیا آمریکا در بیایان بدون هیچ تجهیزات و نیرویی پایگاه داشته است؟ این دستاوردها برای کشور ما عزت است و ما باید دست سپاه و نیروهای مسلح را برای عزت آفرینی ببوسیم.

وی در ادامه افزود: عده‌ای افراد غافل علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضع گیری کردند و انسان از فهم غلط این افراد حیران می‌شود. دشمن در مقابل اقتدار ما زمین‌گیر شده است و مقاومت اسلامی امروز نورچشمی و نوچه آمریکا را محاصره کرده و اگر آمریکا بخواهد اشتباه دیگری مرتکب شود پیش از ۲۵ سال اسرائیل نابود خواهد شد. حواسمان باشد که سیلی بزرگی که یه آمریکا زدیم را کوچک نبینیم و فراموش نکنیم این سیلی محکم ضربه بزرگی به آمریکا وارد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را موجب ناراحتی و غم بیشتر کشور دانست و تصریح کرد: در این ایام حوادث تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کردیم، در تمام این حوادث باید همه ما مردم و مسؤولان شریک باشیم، متأسفانه در این حوادث عده‌ای با دشمن همراهی کردند، دشمنی که سفیرش در بین جوانان حاضر شده بود و در تلاش برای فتنه افکنی بود.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه فرماندهان سپاه با رشادت و شجاعت تمام خطای انسانی رخ داده را گردن گرفتند و این موضوع باید برای همه الگو باشد، اظهار کرد: این حادثه در شرایطی رخ داد که تمام نیروهای نظامی در حالت آماده باش بودند تا دشمن نتواند به کشور ضربه‌ بزند.

وی با اشاره به شکست‌های متعدد دشمن دربرابر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا سه سیلی از انقلاب اسلامی خورده است، نخستین سیلی پیروزی انقلاب اسلامی بود، دومین سیلی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشورمان بود و سومین سیلی را در خاک عراق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا زد و اقدام بسیار بزرگی بود.

گفتنی است پس از اقامه نماز جمعه، مردم اصفهان در راهپیمایی پرشور ضمن اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابراز همدردی با خانواده های شهدای حادثه سقوط هواپیما، از توطئه های و فتنه گری های دشمنان در روزهای اخیر در کشور اعلام برائت کردند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات