۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۳۵۸۷۸
با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران؛

آیین افتتاحیه مرکز نیکوکاری «امام خمینی» برگزار شد

آیین افتتاحیه مرکز نیکوکاری «امام خمینی» برگزار شد
آیین افتتاحیه مرکز نیکوکاری «امام خمینی» با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز نیکوکاری «امام خمینی» امروز 29 دیماه به منظور خدمات رسانی و دستگیری از زنان سرپرست خانواده، ایتام و محرومان در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) افتتاح شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت آیات قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، سرکار خانم فاضله، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ضمن خیر مقدم به مدعوین به ارائه گزارشی مبنی بر فعالیت های جهادی و خدمات رسانی این حوزه در مناطق محروم پرداخت و گفت: فعالیت های جهادی طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) در عرصه های مختلف مادی، علمی، فرهنگی و تبلیغی است.

اصغری فعالیت های جهادی و خدمات رسانی به محرومان را از شاخصه های مهم این حوزه علمیه برشمرد و ادامه داد: مرکز نیکوکاری امام خمینی(ره) با هدف مشارکت بیشتر خیرین در کمک رسانی به مناطق محروم و نیازمندان افتتاح می شود.

گفتنی است، این مراسم که با حضور مسؤولان حوزوی و استانی برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و خدمت رسانی به محرومان را بالاترین نعمت و توفیق الهی بیان کرد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات