۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۶۳۵۹۷۱

معارفه مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی

معارفه مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی
سید علیرضا شیخ به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیین تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» و کارکنان این اداره‌کل برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: روابط عمومی و تبلیغات نقش موثری در معرفی و ارائه فعالیت های این اداره‌کل به جامعه داشته و در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل در گرامیداشت سوم خرداد و هفته دفاع مقدس در سال جاری نقش برجسته ای را در انسجام بخشی، تولید محتوا و اطلاع رسانی در سطح استان ایفا کرد.

این مسئول ضمن ابراز رضایت از عملکرد حجت‌الاسلام‌ دهقان مدیر پیشین روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار استان، ابراز امیدواری کرد که وی در مسئولیت جدید با توان مضاعف در جهت پیشبرد ماموریت ها محوله گام بردارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خطاب به مدیر جدید روابط عمومی و تبلیغات، دست یابی به وضعیت مطلوب را که باعث رشد و تعالی اداره‌کل در اجرای ماموریت های محوله خواهد شد، ضروری دانست.

در این مراسم سردار «یوسفعلی‌زاده» ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام «علیرضا دهقان» مدیر پیشین روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار استان، سرهنگ دوم «سید علیرضا شیخ» را به عنوان مدیر جدید معرفی کرد.

همچنین سردار یوسفعلی‌زاده ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام غلامی مسئول پیشین نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ دهقان را به عنوان مسئول جدید نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان خراسان رضوی معرفی کرد./864/د102//ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات