۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۶۳۵۹۷۳
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی:

اولین محموله برای سیل‌زدگان عازم سیستان و بلوچستان شد

اولین محموله برای سیل‌زدگان عازم سیستان و بلوچستان شد
گیلاسی گفت: اولین محموله کالایی به منظور کمک به گرفتاران سیل در استان سیستان و بلوچستان با ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حسین گیلاسی با اعلام این که با وقوع سیل و احساس نیاز به کمک برای هموطنان در استان سیستان و بلوچستان آماده پشتیبانی وکمک به سیل زدگان شدیم، اظهار کرد: تاکنون نیکوکاران ۴۰۰ میلیون تومان به پایگاه های این نهاد در قالب ۱۵۰ میلیون تومان نقدی و ۲۵۰ میلیون تومان به صورت غیرنقدی کمک کرده اند که در اولین مرحله محموله ای با  ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده در استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

گیلاسی با عنوان اینکه این نهاد با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری برای دریافت وجوه نقدی و غیر نقدی هم‌وطنان برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده اقدام می کند، ادامه داد: علاوه بر دفاتر کمیته امداد و ۲۵۵ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان، ۱۳ پایگاه در سطح مشهد مقدس نسبت به جمع آوری کمکهای مردمی ایجاد شده است.

معاون توسعه مشاکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با عنوان اینکه دفاتر کمیته امداد شهرستان ها نیز آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان هستند، بیان کرد: نیکوکاران خراسان رضوی می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۱۷۱۱ - ۰۰۰۰ - ۹۹۷۹ - ۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۴۰۱۹۴۰ به این موضوع اختصاص دهند.

وی با تاکید بر اینکه کمک های اهدایی غیر نقدی حتما کالاهای نو و لوازم موردنیاز سیل زدگان باشند، اعلام کرد: نیکوکاران می توانند کمکهای مورد نیاز غیرنقدی خود را شامل پتو، آب معدنی، موادغذایی با تاریخ انقضا ۶ ماه و اقلام بهداشتی را به مراکز نیکوکاری و ادارات سطح استان تحویل دهند اما کمک های غیر نقدی درتهیه مایحتاج سیل زدگان و سرعت عمل در تهیه، ارسال و توزیع آن موضوع مهمی است که هموطنان عزیز می توانند ما را در این خدمت انسان دوستانه یاری کنند.

شایان ذکر است؛ به منظور تسریع در ارائه خدمت رسانی، نیکوکاران می توانند با شماره گیری #۱*۰۵۱*۸۸۷۷* کمک های نقدی خود را پرداخت کنند./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات