۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۶۳۵۹۷۵

معارفه مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان اردبیل

معارفه مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان اردبیل
مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شد.

به گزاش خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل برگزار و حجت الاسلام و المسلمین قربانی به‌عنوان مدیر جدید این مرکز معارفه شد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به نقش بسیار خطیر حوزه‌های علمیه در وضعیت کنونی کشور و تهاجم بیگانگان اظهار کرد: خواهران طلبه در پیشبرد اقتدار فرهنگی کشور نقشی بی‌بدیل دارند.

وی از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام لطفی در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اردبیل تقدیر کرد و افزود: اساتید و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان اردبیل بدون چشم‌داشت به فعالیت در حوزه علمیه می‌پردازند و برای حجت‌الاسلام قربانی که فردی شایسته، توانمند و دارای سابقه اجرایی موفق هستند آرزوی موفقیت در این امر خطیر را داریم.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام واحدی، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به نقش و جایگاه زنان در جامعه اظهار کرد: تمدن اسلامی جایگاه ویژه‌ای برای زن قائل است و زنان نیمی از افراد اثرگذار جامعه هستند.

وی همچنین زمینه گسترش رشته‌ها از عمومی به تخصصی را در استان مناسب عنوان کرد و افزود: در کشور ۱۶ رشته سطح ۳ و ۴ رشته سطح ۴ داریم که استان اردبیل این قابلیت را دارد که طلبه‌ها در رشته‌های بالاتر و تخصصی تحصیل کنند.

در این مراسم حجت‌الاسلام لطفی گزارشی از فعالیت‌های دوران مسؤولیت خود به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل ارائه کرد./1370/ج

ارسال نظرات