۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۳۶۰۰۳
حجت الاسلام شکریان مطرح کرد؛

نقش پررنگ رهبری در منزوی کردن جریان های استکباری

نقش پررنگ رهبری در منزوی کردن جریان های استکباری
حجت الاسلام شکریان، ولایت فقیه را ضامن بقاء و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: امروز نقش رهبری در منزوی کردن جریان‌های استکباری برهمگان آشکار است.
حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به خطبه‌های الهام بخش و تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب در ۲۷ دی ماه در تهران و با تقدیر از مردم بصیر ایران اسلامی و تهران بزرگ، اظهار داشت: ولایت فقیه مهم‌ترین رکن و ضامن بقای انقلاب اسلامی است و امروز رهبر عظیم الشان انقلاب سکان دار این انقلاب و ایران اسلامی است.

وی با بیان این که بیانات مقام معظم رهبری باید فصل الخطاب همه مسؤولان کشور باشد، افزود: اصول و مبانی ایشان برگرفته از قران کریم و اهل بیت(ع) و همان اصول و مبانی امام خمینی(ره) است و امروز هم با هدایت‌ها و رهبری بی بدیل ایشان جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

حجت الاسلام شکریان به مواضع مقتدرانه و حکیمانه رهبر انقلاب در سال‌های بعد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با هدایت‌های بی بدیل مقام معظم رهبری امروز علمدار گفتمان مقاومت در منطقه و جهان است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: امروز ایران اسلامی برای برخی کشور‌ها و ملت‌های آزادی خواه جهان به عنوان یک الگو معرفی شده است و این در سایه مواضع و هدایت‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکل گیری و قدرت جبهه مقاومت در منطقه اشاره و تصریح کرد: جریان جبهه مقاومت با رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب در منطقه و حتی جهان شکل گرفته است و سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با جانفشانی‌ها و تدابیر شجاعانه خود توانست همه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود نعمت ولایت در کشور اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات امروز برخی کشورهای اسلامی نداشتن یک رهبر مقتدر و شجاع است و ایران اسلامی با رهبری بی بدیل رهبر معظم انقلاب در همه صحنه‌های بین المللی باقدرت حضور دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به نقطه ممتاز و ویژه جمهوری اسلامی در سال‌های بعد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکیدکرد: اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی در رهبری آن است و تبعیت محض از ایشان در همه بخش‌های اجرایی کشور می‌تواند ایران اسلامی را به جایگاه واقعی خود در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصاد و بین المللی برساند.

وی با اشاره به اهمیت ضربه زدن به حیثیت آمریکا و هیبت پوشالی آن در انتقام خون سرداران جبهه مقاومت و ضربه سخت موشکی سپاه به پایگاه هوایی ایالات متحده در عین الاسد، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند سپاه قدس یک تشکیلات اداری و درونی نیست بلکه نقش آن در امنیت و اقتدار ایران اسلامی و مرز‌های جغرافیایی جبهه مقاومت گسترانیده شده و باید راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی با قدرت و قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به حضور گسترده مردم در نماز جمعه بی نظیر تهران اشاره کرد و گفت: این حضور پیام امت بصیر ایران اسلامی را به همه جهانیان مخابره کرد و در واقع یک رفراندوم و همه پرسی در جهت تقویت جبهه مقاومت و گفتمان پایداری بود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات