۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۶۳۵۹۲۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

تضعیف سپاه پاسداران، ضربه به انقلاب و نظام اسلامی است

تضعیف سپاه پاسداران، ضربه به انقلاب و نظام اسلامی است
حجت الاسلام بابائیان، تضعیف سپاه پاسداران را بزرگترین ضربه به نظام، انقلاب و ولایت دانست و گفت: حمله به سپاه، همراهی کردن با آرزو‌های اسرائیل و آمریکای جنایت کار است.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سپاه را عمود خیمه و ستون انقلاب معرفی کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهل سال است که در کنار مردم است و برای حفظ و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی مجاهدت می‌کند.
 
وی، تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بزرگترین ضربه به نظام، انقلاب و ولایت دانست و افزود: حمله به سپاه، همراهی کردن با آرزو‌های اسرائیل و امریکای جنایت کار است.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که سپاه یکی از ارکان حفظ امنیت ملی و منطقه‌ای ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: تضعیف این نهاد مردمی و انقلابی کشور حرکت در ریل دشمنان این ملت است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم نخواهند گذاشت جای خادمان ملت با خائنان به ملت عوض شود، تصریح کرد: آمریکای خبیث با جنایت و ترور، سردار سپهبد شهید سلیمانی را از ما گرفت و در حال حاضر نیز با توطئه از پیش طراحی شده به دنبال ترور نرم سردار حاجی زاده است.
 
وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر در همه صحنه‌ها و عرصه‌های این انقلاب در کنار مردم ایستاده است، بیان داشت: عصبانیت امروز دشمنان از سپاه پاسداران به دلیل نقش مؤثر و کلیدی است که این نهاد انقلابی و مردمی در خنثی کردن توطئه دشمنان ایفا کرده است.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که دشمن به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در کشور است، خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان هوشیار‌تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب، نظام و نیرو‌های انقلابی حضور دارند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نیرو‌های مسلح کشورمان چهل سال است که خود را سپر مردم کرده اند، تصریح کرد: دشمن با سوء استفاده از یک مسأله‌ای در تلاش است تا آن حماسه عظیمی که در تشییع پیکر سپهید سلیمانی خلق شد را زیر سؤوال ببرد.
 
وی با بیان این که مردم با حماسه‌ای که در تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی خلق کردند به دنیا نشان دادند که با اقتدار پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: در چنین شرایطی که انسجام ملت ما به برکت خون شهید سلیمانی به اوج رسید نباید زمینه تضعیف نیرو‌های خدوم مسلح کشورمان به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراهم شود.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که تضعیف سپاه، جنایتی به مراتب بزرگتر از ترور سردار سلیمانی است، افزود: آمریکا و همه دشمنان این ملت مظلوم بدانند اگر فکر می‌کنند با این جنایت ها، تحریم‌ها و اغتشاشات می‌توانند ایران را به شکست و تسلیم وادار کنند سخت در اشتباه هستند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات