۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۳۵۷۵۴
پس از اقامه نماز جمعه؛

راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام در مازندران برگزار شد

راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام در مازندران برگزار شد
راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در شهرهای مختلف استان برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، مردم علوی و همیشه در صحنه مازندران امروز در حمایت از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایت‌کار و رژیم صهیونیستی و همچنین ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان سانحه هوایی پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند.
 
این گزارش می افزاید، راهپیمایی کنندگان مرکز استان از میدان شهدا به سمت میدان ساعت با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن اعلام انذجار از سیاست های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خواستار اتحاد امت اسلامی برای مقابله با جنایت های این دو کشور جنایت کار شدند.
 
بر اساس این گزارش، در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم حضور داشتند، راهپیمایی کنندگان بار دیگر ضمن حمایت از نیروهای مسلح کشورمان، از مجاهدت ها و جانفشانی های سردار سپهبد شهید سلیمانی حمایت و قدردانی کردند.
 
این گزارش می افزاید، نمازگزاران مازندرانی همچنین بار دیگر از سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های آمریکایی تقدیر و تشکر و همچنن اقدام بی شرمانه سفیر انگلیس در تهران را محکوم کردند.
 
بر اساس این گزارش، مردم علوی مازندران ضمن اعلام همدردی و تکریم از خانواده‌های داغدیده سانحه هوایی اخیر بر ضرورت هوشیاری آحاد جامعه در برابر توطئه ها و حربه های دشمنان تأکید کردند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات