۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۳۵۶۹۱
حجت الاسلام قلی پور:

رفع مشکلات امروز کشور نیازمند مجلسی انقلابی است

رفع مشکلات امروز کشور نیازمند مجلسی انقلابی است
امام جمعه بابلسر گفت: مجلس ما اگر توانمند و قدرتمند باشد و وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت نداشته و انقلابی به تمام معنا باشد بسیاری از مشکلات فعلی رفع خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر پنج شنبه شب در برنامه آفاق اندیشه شبکه تبرستان با اشاره به این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب ثابت کردند همواره چند قدم جلوتر از مسؤولان حرکت می‌کنند، گفت: این مردم دوستدار انقلاب و نظام اسلامی هستند.
 
وی با بیان این که مردم برای انقلاب و نظام اسلامی هزینه داده اند، افزود: این مردم فهیم و با بصیرت از همه وجودشان برای عزت و سرافرازی انقلاب و نظام گذاشتند و امروز نیز برای حفظ و نگهداری از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به این که مردم نجیب و قدرشناس ایران اسلامی در جریان تشییع پیکر سردار سپهبد شهید سلیمانی حماسه عظیمی خلق کردند که همه دنیا را متحیر کرد، ادامه داد: آن حضور میلیونی تبلوری از معرفت و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی بود.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند در عرصه‌های مهم این انقلاب حماسه ساز شدند، افزود: بخشی از این مشکلات اقتصادی که امروز با آن مواجه هستیم ممکن است به تحریم‌های دشمنان مرتبط باشد، اما بخش دیگری از این مشکلات مربوط به مدیریت داخل کشور است.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که یکی از ارکان مهم مدیریتی کشور که نقش وضع قوانین و نظارت بر حسن اجرای آن را عهده دار بوده مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: مجلس ما اگر توانمند و قدرتمند باشد و وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت نداشته و انقلابی به تمام معنا باشد بسیاری از مشکلات فعلی رفع خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه همچنین ادامه داد: البته این بدان معنا نیست که نمایندگان ما این گونه نیستند بلکه نمایندگانی هستند که چنین ویژگی و شاخصه‌هایی دارند و در این مسیر تلاش می‌کنند.
 
امام جمعه بابلسر با اشاره به این که همان طور که امام راحل فرمودند مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل یک ملت است، افزود: به همین دلیل توقع از مجلس بسیار بالا است و باید بهترین‌ها را در مجلس ببنیم تا تصمیمات بسیار خوبی در آن اتخاذ شود.
 
حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که مردم باید در انتخاب خود به شاخص‌ها توجه بیشتری کنند، گفت: مردم باید با تصمیم انقلابی خود زمینه ایجاد یک مجلس در تراز انقلاب اسلامی در چهله دوم انقلاب اسلامی را فراهم کنند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات