۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۳۵۶۳۴
حجت الاسلام خوبانی:

سکوت در برابر گستاخی آشکار انگلیسی‌ها موجب جسارت بیشتر آن‌ها می شود

سکوت در برابر گستاخی آشکار انگلیسی‌ها موجب جسارت بیشتر آن‌ها می شود
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: رفتار گستاخانه سفیر استعمار پیر در تهران باید با پاسخ قاطع مسؤولان کشورمان رو به رو شود.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن اقدامات خصمانه دولت انگلیس در برابر ملت ایران، گفت: رفتار گستاخانه سفیر استعمار پیر در تهران باید با پاسخ قاطع مسؤولان کشورمان روبرو شود.
 
وی با بیان این که وزارت امور خارجه باید سفیر انگلیس را به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج کند، افزود: سکوت در برابر این گستاخی آشکار انگلیسی‌ها موجب جسارت بیشتر آن‌ها در آینده خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که انگلیسی‌ها باید بدانند که دوره دخالت‌های آن‌ها در امور داخلی کشورمان به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز دیگر حکومت پهلوی بر سر کار نیست که آن‌ها به دخالت‌ها و جسارت‌های خود در کشور ادامه دهند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران در طول تاریخ بیشترین ضربه را از روباه پیر خوردند، بیان داشت: انگلیسی‌ها در طول تاریخ خط تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی و به ویژه ملت ایران را دنبال می‌کردند.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که خباثت انگلیسی‌ها علیه ملت ایران آشکار شده است، خاطرنشان کرد: حضور میدانی سفیر انگلیس در تجمع مشکوکی که در تهران برگزار شده بود نشان می‌دهد که عناصر استعمار پیر در حال میدان داری تجمعات غیر قانونی علیه کشور هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که هر گونه مماشات با دخالت‌های آشکار سفیر انگلیس در تهران غیر قابل پذیرش است، تصریح کرد: مسؤولان امر به ویژه وزارت خارجه باید پاسخ این جسارت‌ها و خباثت‌های آشکار انگلیسی را بدهند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که اخراج سفیر انگلیس در تهران حداقل کاری است که وزارت خارجه باید انجام دهد، خاطرنشان کرد: باید به تحرکات مشکوک و هدفمند این گونه عناصر نفوذی در کشور پایان داده شود.
 
وی با اشاره به این که انگلیسی‌ها در طول تاریخ همه توان و تلاش خود را برای اختلاف و تفرقه میان مسلمانان به کار گرفتند، تصریح کرد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی اجازه نخواهد داد عناصر انگلیسی در امور داخلی کشورمان دخالت کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات