۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۳۵۵۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

طرح انزوای جمهوری اسلامی در سایه گفتمان مقاومت شکست خورده است

طرح انزوای جمهوری اسلامی در سایه گفتمان مقاومت شکست خورده است
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که طرح انزوای جمهوری اسلامی با ایستادگی ملت ایران شکست خورده است، گفت: امروز ایران اسلامی در سایه گفتمان مقاومت کشوری مقتدر درجهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در کارگاه آموزشی جمعیت بانوان فرهیخته شهر‌های استان، گفت: ایران اسلامی به برکت رهبری امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های شهیدانی، چون سردار سپهبد قاسم سلیمانی مقتدرترین و عزتمند‌ترین کشور جهان است.
 
وی با بیان این که امروز جمهوری اسلامی هیمنه استکبار جهانی را درهم شکسته است، افزود: پیام انتقام سخت و حمله موشکی به پایگاه نظامی ایالات متحده آمریکا، نشان از تهی بودن این ارتش تروریست پرور و جنایتکار است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد، بیان داشت: علیرغم همه تلاش های نظام سلطه برای انزوای ایران اسلامی، امروز گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان غالب در دنیا تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ملت بزرگ ایران تسلیم خواسته های نامشروع و زیاده خواهانه آمریکایی ها نخواهند شد، ادامه داد: جمهوری اسلامی در برابر این جنایت هولناک و هرگونه رفتار ماجراجویانه برخورد سخت، محکم و پشیمان کننده خواهد داشت.
 
وی در ادامه با اشاره ایجاد جبهه مقاومت و گفتمان سازی در این حوزه از سوی رهبرمعظم انقلاب و تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی سرداران سرافرازی، چون شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، افزود: شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار و علمدار جبهه مقاومت بود و این شهادت به طور یقین به تعبیر مقام معظم رهبری حاصل مجاهدت‌های بی وقفه ایشان بود و راه روشن این شهید همواره استمرار خواهد داشت.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: سردار سپهبد شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب نورانی نبی مکرم اسلام (ص)، امیرمومنان علی (ع) و اهل بیت (ع) بود و در راه ولایت اینگونه جانفشانی کرد و آن حماسه عظیم در تشییع و تدفین شهیدان مقاومت بهت و حیرت جهانیان را بهمراه داشت.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به جنایت هولناک ایالات متحده آمریکا در به شهادت رساندن سردار مقاومت و هم رزمانش خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری بی بدیل رهبر معظم انقلاب و در سایه گفتمان مقاومت و پایداری و با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم و شهیدان سرافرازی، چون سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش امروز مقتدرترین و عزتمند‌ترین کشور جهان است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خون پاک شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت خواهد شد، ادامه داد: این گونه شهادت‌ها خللی در اراده این ملت بزرگ ایجاد نخواهد کرد بلکه گفتمان مقاومت و پایداری جهانی خواهد شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات