۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۵۷۲۳
خطیب نماز جمعه ساری:

سپهبد شهید سلیمانی الگوی مبارزه با تروریسم در جهان است

سپهبد شهید سلیمانی الگوی مبارزه با تروریسم در جهان است
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که ایران اسلامی همچنان سوگوار سپهبد شهید سلیمانی است، گفت: این سردار رشید اسلام الگوی مقاومت و مبارزه با تروریسم در جهان بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با سفارش به تقوای الهی، گفت: تقوا الهی عامل رسیدن انسان به سعادت و رستگاری است.
 
وی در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت نواب صفوی اشاره کرد و با بیان این که این روحانی شهید الگوی مبارزه با ظلم و استبداد در دوران خفقان بود، افزود: شهید نواب صفوی در مبارزه با ظلم رژیم طاغوت استوار بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایران اسلامی همچنان سوگوار شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی است، تصریح کرد: این سردار شهید اسلام الگوی مقاومت و مبارزه با تروریسم در جهان بود.
 
خطیب نماز جمعه ساری با بیان این که سپهید شهید سلیمانی شخصیتی مؤمن، باتقوا، فراجناحی، شجاع، با تدبیر و با اخلاص بود، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند خط قرمز سپهبد شهید سلیمانی انقلاب بود.
 
وی با بیان این که خون پاک شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت در سراسر جهان خواهد شد، خاطرنشان کرد: نه تنها ملت ایران بلکه بسیاری آزادی خواهان جهان از این شهید بزرگوار تجلیل کردند.
 
حجت الاسلام یوسف پور در ادامه سخنان خود به حادثه سقوط هواپیمای مسافری اوکراینی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این حادثه موجب به شهادت رسیدن جمعی از جوانان و مردم کشورمان شد، تصریح کرد: باید ضمن پیگیری علل حادثه از وقوع چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی‌ها با سوء استفاده از این مسأله به دنبال تضعیف نهاد‌های نظامی کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: این حادثه قلوب مردم ما را جریحه دار کرد، اما ملت بزرگ ایران هوشیار هستند و اجازه نخواهند داد عده‌ای از این حوادث سوء استفاده کنند.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که ابهامات این حوادثه دلخراش باید مشخص شود، بیان داشت: امیدواریم پس از بررسی کامل علل این حادثه حقیقت موضوع روشن و به اطلاع مردم داده شود.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که این حادثه نباید دستاویزی برای جایگاه مقدس نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلابی شود، تصریح کرد: نباید عده‌ای این حادثه را بهانه‌ای برای جایگاه قدرتمند نیرو‌های مسلح بدانند.
 
وی با اشاره به این که نیرو‌های مسلح کشورمان به ویژه سپاه پاسداران خدمات ارزشمندی به انقلاب، نظام و ملت ایران انجام داده است، افزود: ملت بزرگ ایران اجازه نخواهند داد دشمنان نهاد‌های نظامی و انقلابی ما را تضعیف کنند./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات