۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۳۶۰۹۴
فرمانده هوانیروز سپاه خبر داد؛

انجام ۸۴ سورتی پرواز در مناطق سیل زده توسط بالگرد‌های نیروی زمینی سپاه

انجام ۸۴ سورتی پرواز در مناطق سیل زده توسط بالگرد‌های نیروی زمینی سپاه
سردار رحمانی گفت: بالگردهای میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه ۸۴ سورتی پرواز به مدت بیش از ۶۴ ساعت را در مناطق سیل زده انجام دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه با تبیین اقدامات بالگردی نیروی زمینی سپاه در امداد رسانی به مردم مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بالگرد های میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه مجموعا ۸۴ سورتی پرواز درمناطق سیل زده جنوب شرق کشور انجام داده اند.

وی افزود: ۴ فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه به صورت آماده باش در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور اقدامات امدادی را انجام داده و تاکنون ۳۴۸ نفر را در این مناطق جابجا کرده اند .

فرمانده هوانیروز سپاه با بیان اینکه بالگرد‌های نیروی زمینی سپاه در طی مدت وقوع سیل در منطقه جنوب شرق کشور بیش از ۳۷ تن بارجابجا کرده اند؛ تاکید کرد: بالگرد‌های ۲۰۶ و میل ۱۷۱ نیروی زمینی سپاه بیش از ۶۴ ساعت در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور پرواز کرده و اقدامات امدادی لازم را انجام داده اند.

وی ادامه داد: توزیع اقلام معیشتی و پزشکی در مناطق صعب العبور و نجات افراد گرفتار در سیل در مناطق تحت تاثیر سیل از دیگر اقدامات هوانیروز سپاه بوده است.

سردار رحمانی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی یک عبادت است، تاکید کرد: تا هرزمان که لازم باشد و با همه توان در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور به خدمت رسانی و انجام وظایف خود ادامه خواهیم داد. مردم عزیز سیستان و بلوچستان بدانند که سپاه مصمم به خدمت رسانی با همه امکانات در این مناطق است.

محمد قمین
ارسال نظرات