۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۶۳۶۰۹۷

رژیم صهیونیستی نوجوان فلسطینی را به حبس ابد محکوم کرد

رژیم صهیونیستی نوجوان فلسطینی را به حبس ابد محکوم کرد
دادگاه استیناف نظامی رژیم صهیونیستی با پذیرش درخواست تجدیدنظر دادستان این رژیم؛ مجازات یک نوجوان فلسطینی را از ۳۵ سال به حبس ابد تشدید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دادگاه استیناف نظامی رژیم صهیونیستی درخواست تجدیدنظر دادستان این رژیم برای تشدید مجازات «ایهم صباح» نوجوان فلسطینی را که حین دستگیری ۱۴ سال سن داشت از ۳۵ سال به حبس ابد پذیرفت.

انجمن اسرای فلسطینی در همین خصوص اعلام کرد: حکم حبس ابد ظالمانه علیه ایهم صباح که اکنون ۱۸ سال سن دارد یک استثنا نیست بلکه قاعده‌ای است که همواره در پرونده‌های مشابه در دادگاه‌های نظامی صهیونیستی جریان دارد.

این انجمن می‌افزاید: گذشته از این صباح به پرداخت حدود یک میلیون شکل اسرائیلی (حدود ۳۰۰ هزار دلار) محکوم شده است و این حکم چهار سال پیش که وی کمتر از ۱۸ سال سن داشته صادر شده است.

انجمن اسرای فلسطینی همچنین گفت که صباح اهل رام الله بوده و در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ در حالی که ۱۴ ساله بود پس از زخمی شدن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست بازداشت شد.

صهیونیست‌ها این نوجوان فلسطینی را به انجام عملیات حمله با چاقو در یک مرکز تجاری که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر گردید متهم کردند./847/ب

منبع: مهر

ارسال نظرات