۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۳۶۱۱۷

پیام تسلیت آیت الله نظری خادم الشریعه در پی ارتحال آیت الله میبدی

پیام تسلیت آیت الله نظری خادم الشریعه در پی ارتحال آیت الله میبدی
آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی ارتحال آیت الله حاج سید محمد رضا طا‌هایی میبدی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی ارتحال آیت الله حاج سید محمد رضا طا‌هایی میبدی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است.

بسمه تعالی شأنه

ارتحال تأثر بار و تأسف انگیز عالم  عامل  ربانی  فقیه  مهذّب  صمدانی  قدوه العلماء فخر  الفقهاء مرحوم آیت الله حاج سید محمدرضا طاهائی میبدی علیه الرحمه و الرضوان موجب تألم حقیر گردید.

در ایام شهادت مظلومه دهر اول شهیده راه ولایت و امامت کوثر خلقت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها همنشین با اجداد طاهرینش صلوات ا... علیهم اجمعین گردیده. شخصیت کُهن علمی و وزین فقهی که از اعتبارات و از افتخارات حوزه علمیه خط نامدار شمال ایران منطقه گلستان (گرگان و استرآباد) بودند. عالم خدوم و جلیل القدر که پس از مراجعت از نجف اشرف در آن دیار و حومه درک محضرش فیض حضورش در افواه عام و خاص کرسی تدریس تعلیم و تعلم و نشر معارف و منبر جماعت و خدمات و مبارزات بی ادعایش در دوران ظلمه و پیروزی شکوهمند انقلاب و قیام نهضت محوریت این مجتهد بزرگوار و محبوب القلوب و نافذالکلام با دیگر فحول و علماء و آیات آنخطه از برکات وجودیش محسوب می‌شد.
 
صاحب تالیف و تصنیف و بیان و بنان و دلسوز و مهربان در رفع حوائج و معضلات مردم بودند. افسوس که تلامذه و شاگردان از کسب علم و کمال و فضیلت؛ و عموم ملت از نعمت حضور آن ذی وجود محروم شدند.

 اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنَا، پس از عرض تعزیت بمحضر انور حجت حق، ولی مطلق حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان ارواحنا فداه و حوز‌های علمیه خاصه بیت الشرف آن فقیه راحل آیت الله زاده موقر وارسته عالم حجه الاسلام والمسلمین حاج سید حسین میبدی دامت افاضاته و اهالی محترم استان گلستان و آشنایان و علاقمندان به ویژه حضرت آیت الله فخر و مباهات حوزه قداست بار شیعه ذخر الشریعه حاج سید محمد علی علوی گرگانی و حضرت آیت الله رجل علم و خدمت و اقتدار و اعتدال حاج سید کاظم نورمفیدی دامت برکاتهما نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه محترم گرگان تسلیت عرض نموده.
 
خدای تبارک و تعالی عاقبت امور را ختم بخیر و روح مطهر آن فقید را در جنات النعیم در جوار ذوات مقدسه معصومین علیهم السلام متنعم گرداند. بمنّه وکرمه بحرمه محمد واله الطاهرین آمین یا رب العالمین. بعلت نقاهت و ضعف جسمی عذر حضور در مراسمات تجلیل و تکریم آن صدیق شفیق را دارم ملتمس دعا/950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات