۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۳۶۱۴۶
آیت الله حیدری:

خطبه های نماز جمعه رهبری یک مانور مردمی و اقتدار نظام اسلامی بود

خطبه های نماز جمعه رهبری یک مانور مردمی و اقتدار نظام اسلامی بود
آیت الله حیدری با بیان این که خطبه های نماز جمعه رهبر انقلاب یک مانور مردمی و اقتدار به تمام معنای نظام اسلامی بود، گفت: رهبری راهبرد اصلی نظام اسلامی را تبیین کردند.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه خطبه نمازجمعه (۲۶ دی ماه) رهبر انقلاب یک مانور مردمی و اقتدار به تمام معنای نظام اسلامی بود، خاطرنشان کرد: رهبری مسائل روز را بصورت روشن و شفاف، تحلیل و در عین حال راهبرد اصلی نظام اسلامی را تبیین کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بدرقه تاریخی پیکر سردار سلیمانی و حمله به پایگاه عین الاسد از ایام الله هستند، اظهار داشت: راهبرد اساسی ما در برابر استکبار، قدرت داشتن و نه مذاکره است؛ رهبری در سخنرانی اخیر نقشه‌های اصلی دشمنان اسلام را افشا کردند و راهبرد اساسی را در اختیار ملت، نخبگان و مسؤولان قرار دادند.

آیت الله حیدری با تأکید بر اینکه اقتدار همه جانبه «سیاسی، معنوی، نظامی، اقتصادی و علمی» تنها راه مقابله با استکبار است، گفت: اقتدار موشکی و نظامی ایران اسلامی به حدی رسیده که آمریکا کوچک‌ترین غلطی نمی‌تواند بکند، از سوی دیگر اقتدار اقتصادی با عمل به اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا عدم صلاحیت خود در باب مذاکره را برای همگان ثابت کرده است، افزود: هدف کنونی آمریکا از مذاکره، تغییر برجام کنونی و تحمیل برجام‌های دیگر در باب موشکی و خلع سلاح ایران اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا در پی کاهش نفوذ منطقه‌ای ایران است، اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد نابودی موشک‌ها و منتفی سازی صددرصدی غنی سازی را در برجام‌های پیش رو دنبال کند؛ از این رو به برجام کنونی اعتقادی ندارد.

آیت الله حیدری تأکید کرد: مذاکره به معنای دست بلند کردن در برابر آمریکا است، مذاکره با دیگر کشور‌ها از دید رهبری مباح است، اما در مذاکره با کشور‌های شاخص اروپایی وابسته به آمریکا، امیدی وجود ندارد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات