۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۳۶۱۷۹

۵۳۰ طلبه و روحانی در ایام فاطمیه به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شود

۵۳۰ طلبه و روحانی در ایام فاطمیه به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برای تبیین شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه ۵۳۰ طلبه و روحانی در ایام فاطمیه دوم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های دینی و انقلابی با تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نقش مهم این سردار در منطقه و مقابله با تروریست‌ها را مهم دانست و اظهار داشت: سردار سلیمانی با اقتدار و تدبیری که داشت توانست منطقه را از لوث تروریست‌‌ها، گروه‌های تکفیری از جمله داعش را پاکسازی کند و به دست تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسید.

وی استقبال چند میلیونی از تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها در شهرهای مختلف ایران و عراق را نشان از عظمت و اقتدار این فرمانده بزرگ دانست و تاکید کرد: سردار سلیمانی در دل همه مردم قرار دارد که حضور چند میلیونی در مراسم تشییع آن نشان از جایگاه این سردار در مقابله با تروریست‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ایام فاطمیه اول پشت سرگذاشته شد، گفت: ایام فاطمیه دوم در پیش‌رو داریم که این ایام مقارن با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام الله دهه فجر است.

حجت‌الاسلام سروستانی با تاکید بر تبیین ابعاد وجودی و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: در محافل و برنامه‌هایی که برای برگزاری ایام فاطمیه دوم تدارک دیده شده ابعاد سیره بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) با فعالیت وعاظ از لحاظ شعاری و شعوری تبیین و ترویج می‌شود.

وی، از اعزام طلاب و مبلغات به نقاط مختلف استان بوشهر در ایام فاطمیه خبر داد و بیان کرد: برای تبیین شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) 530 طلبه و روحانی در ایام فاطمیه دوم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه 30 تفر از مبلغان اعزامی از دیگر استان‌ها است افزود: 500 نفر مبلغان و مبلغات بومی و 30 نفر اعزامی از خارج استان هستند که از طرف این اداره کل به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر توجه به شناخت جایگاه و سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه در نسل جوان و نوجوان تصریح کرد: جذب نوجوانان و جوانان و تعامل به زبان امروزی در راستای تبیین معارف اسلامی و فاطمی از اولویت های تبلیغ مؤثر است.

حجت‌الاسلام سروستانی تببین روحیه ایثار، شجاعت، شهادت طلبی و جهاد را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایستادگی، استقامت و مقابله با استکبار در اولویت برنامه وعاظ قرار دارد و در ایام فاطمیه این مهم و معارف فاطمی و تبیین جایگاه سردار دل‌ها مورد توجه روحانیون قرار دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
السلام و علیک یا صدیقه الشهیده
0
0