۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۳۶۳۶۵

برنامه‌های دهه فجر در ایلام با رویکرد ایجاد اتحاد ملی برگزار می‌شود

برنامه‌های دهه فجر در ایلام با رویکرد ایجاد اتحاد ملی برگزار می‌شود
فرماندار ایلام از اجرای برنامه‌های دهه فجر در ایلام با رویکرد ایجاد اتحاد ملی در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خیرالله گراوند صبح امروز در نشست بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: رویکرد همه ما در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر باید یک رویکرد ملی و در ایجاد تحکیم وحدت باشد.

فرماندار ایلام گفت: باید در نظر داشته باشیم که جشن پیروزی انقلاب متعلق به قشر و جناح خاصی نیست و همه ما به شهدا و انقلاب بدهکاریم بنابراین مراسمی مهم‌تر از گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب نداریم تا بتوانیم مناسبت این ایام بزرگ را برای نسل جوان تبیین و معرفی کنیم.

6 پروژه گردشگری در دهه فجر در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

وی در ادامه افزود: وظیفه اصلی ستاد دهه فجر شهرستان ایلام ایجاد هماهنگی بین متولیان بخش دولتی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به مناسبت ایام فاطمیه و اربعین سپهبد سلیمانی در شهرستان خواهد بود و باید با افزایش مشارکت عمومی نقش مردم و جوانان را در گرامیداشت این ایام به‌ویژه در کمیته فضاسازی و خدمات شهری برای حفظ حرمت این ایام در نظر داشته باشیم.

گراوند، اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات دولت به مردم و به‌ویژه نسل جدید را یادآور شد و تبعات هرگونه کم‌کاری دراین‌باره را بی‌مهری در حق نظام دانست و گفت: دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد و چشم‌گیر بوده و هست و باید بیان شوند و به سمع و نظر مردم برسند.

فرماندار ایلام از اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان ایلام خبرداد و گفت: 48 پروژه عمرانی ایلام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد پروژه 18 طرح عمرانی با اعتبار 290 میلیارد ریال و 30 طرح اقتصادی با اعتبار 38 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شوند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات