۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۶۳۸۴
در تذکرات کتبی وکلای ملت مطرح شد؛

لزوم توجه وزارت فرهنگ به تولیدات شبکه خانگی

لزوم توجه وزارت فرهنگ به تولیدات شبکه خانگی
حجت الاسلام موسوی لارگانی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تولیدات شبکه خانگی هشدار داد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز سه‌شنبه یکم بهمن ماه سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مجلس شورای اسلامی را به شرح زیر قرائت کرد:

سید حمایت میرزاده به وزیر نیرو: علت بی‌توجهی به آب شرب روستایی و عدم تخصیص اعتبار به آب و فاضلاب شهرستان گرمی مغان چیست؟ به وزیر راه و شهرسازی: علت بی‌توجهی به جاده مرزی بیله‌سوار، گرمی، مغان علیرغم داشتن ردیف ملی چیست؟

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم رسیدگی و نظارت بر وضعیت نابسامان تولید فیلم‌های شبکه خانگی. به رئیس جمهور: لزوم حمایت از صدا و سیما و عدم فشار به رسانه ملی در خصوص ساخت برنامه‌هایی با مضامین انقلابی در شبکه افق که مورد علاقه مردم است. به وزیر نفت: ضرورت ارائه توضیح در خصوص علت کاهش پیمانه‌ای سهمیه بنزین مردم با توجه به اعتراضات شدید و گسترده مردم. علت کمبود کپسول گاز مایع و افزایش ۳ برابری قیمت آن چیست؟ به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: علت عدم پرداخت یارانه معیشتی به نیازمندان چیست؟ چرا گزارش مستندی در این خصوص و تعداد دقیق دریافت‌کنندگان به مردم و مجلس ارائه نمی‌شود؟

سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر به رئیس جمهور: تدبیری اتخاذ کنید که برای ایام عید بسته حمایتی مناسب به اقشار ضعیف جامعه اختصاص یابد..

علی کُرد به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: کارانه پزشکان، پرستاران و ماما‌ها بر اساس طرح بیمه روستایی در استان سیستان و بلوچستان پرداخت نشده است و پزشکان و افراد حاضر به ادامه کار نیستند.

حجت الاسلام احمد مازنی به وزیر ورزش و جوانان: چرا آیین‌نامه اجرایی قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی را تهیه و ابلاغ نکردید؟ به وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: علت تأخیر در ابلاغ آیین‌نامه اجرای قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی و قانون حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی و فرهنگی چیست؟ به وزیر اقتصاد و دارایی: چرا نسبت به تهیه و ابلاغ آیین‌نامه اجرای ۲۵ مورد از قوانین مصوب مربوط به آن وزارتخانه از جمله قانون مربوط به مبارزه با پولشویی اقدام نکرده‌اید؟ تذکر به وزیر آموزش و پرورش: کوتاهی در تهیه و ابلاغ آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط به قوانین مصوب قابل توجیه نیست.

ناهید تاج الدین به وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: چرا دلایل بروز معایب ناشی از مرمت گنبد مسجد شیخ لطف الله خان اصفهان اعلام نشده و مستندات مربوط به فعالان میراث و منتقدین ارائه نگردیده است؟

حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر نیرو: دستور فرمایید نسبت به پرداخت ۵ ماه حقوق عقب افتاده کارگران خط انتقال آب گلاب یک به کاشان و آران و بیدگل اقدام شود.

محمدرضا پورابراهیمی به وزیر نفت: کاهش بیش از مصرف سهمیه بنزین از کارت سوخت پس از هر بار سوخت‌گیری که برخلاف قانون صورت می‌گیرد باعث ایجاد مشکل و نارضایتی بین مردم شده است. به وزیر کشور: عدم نظارت دستگاه‌های متولی از جمله وزارت کشور در کاهش بیش از مصرف سهمیه بنزین از کارت سوخت پس از هر بار سوخت‌گیری. /۸۵۶/
ارسال نظرات