۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۳۶۵۳۵

رییس قوه قضاییه به استان یزد سفر می کند

رییس قوه قضاییه به استان یزد سفر می کند
مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: رییس قوه قضاییه به همراه یک هیأت عالی قضایی جهت بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی استان یزد روز پنجشنبه به یزد سفر می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمدرضا شهریاری اظهارکرد: آیت الله رئیسی در ادامه سلسله سفرهای استانی خود روز پنج شنبه سوم بهمن ماه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی جهت بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان یزد و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و سازمان های تابعه این استان به یزد می رود.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی در استان حضور یافته اند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستان ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان یزد، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه تقدیم می کنند.

شهریاری دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم را از دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد و افزود: دیدار با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و حضور در جلسه شورای اداری استان نیز در دستور کار قرار دارد و در پایان، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه شرکت خواهد کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات