۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۳۶۵۳۶
نماینده مرکز خدمات در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان:

کمک های طلاب از طریق مرکز خدمات حوزه علمیه به دست سیل زدگان می رسد

کمک های طلاب از طریق مرکز خدمات حوزه علمیه به دست سیل زدگان می رسد
حجت الاسلام مرادی از فراخوان مرکز خدمات حوزه های علمیه برای جمع آوری کمک های طلاب برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

حجت الاسلام حسن مرادی نماینده مرکز خدمات حوزه علمیه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: از روزهای ابتدایی سیل در سیستان و بلوچستان، گروه های مردمی و دولتی مشغول امداد رسانی به آسیب دیدگان هستند.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه راه های ارتباطی در سیستان و بلوچستان آسیب های زیادی دیده اند، عنوان کرد: از بین رفتن مزارع و تلف شدن دام ها، آسیب های اقتصادی فراوانی را به مردم سیستان و بلوچستان وارد ساخته است.

مسؤول موسسه جهادی تبلیغی بلاغ المبین با اشاره به آمار هلال احمر در آسیب دیدن 2500 خانه، اظهار داشت: آسیب سیل به منازل مسکونی جزئی است و مردم در خانه هایشان مشغول به زندگی هستند.

وی ابراز کرد: گروه های جهادی حوزوی در حال بازسازی زیر ساخت ها و تعمیرات منازل مسکونی هستند.

حجت الاسلام مرادی افزود: جلسات متعدد با ائمه جمعه، مدیران حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم برگزار شده است.

نماینده مرکز خدمات در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از فراخوان مرکز خدمات حوزه های علمیه برای جمع آوری کمک های طلاب برای سیل زدگان سیستانی خبر داد و افزود: مبالغ اهدایی طلاب پس از جمع آوری، برای رفع مشکلات مردم در مناطق سیل زده صرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حضور نیروی انسانی در مناطق سیل زده ضرورت ندارد، اظهار داشت: باید اقدامات لازم برای احیای زیر ساخت ها و اشتغال زایی مردم سیستان و بلوچستان صورت بگیرد.

حجت الاسلام مرادی ابراز کرد: سیل مهربانی مردم و کمک های آنها خاطرات تلخ سیل را از بین می برد البته مسؤولان هم باید به به وظایف خود در خدمت رسانی به مردم عمل کنند.

وی با اشاره به فعالیت های موسسه جهادی تبلیغی بلاغ المبین در مناطق سیل زده، گفت: یکی از فعالیت های این گروه تهیه غذای گرم برای سیل زدگان است./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
ارسال نظرات