۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۳۶۷۹۴

سوگواره شعر فاطمی با عنوان «محبوبه خدا» در قم برگزار شد

سوگواره شعر فاطمی با عنوان «محبوبه خدا» در قم برگزار شد
سوگواره شعر فاطمی با حضور آیت الله فاضل لنکرانی و شاعران آیینی برجسته کشور در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سوگواره شعر فاطمی با عنوان «محبوبه خدا» امشب با حضور آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی و شاعران آیینی برجسته کشور در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، استاد ولی الله کلامی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، حسین رستمی، وحید قاسمی و سید حمید رضا برقعی در این مراسم حضور داشتند و هر کدام به شعر خوانی و مرثیه سرایی پرداختند.

آیت الله فاضل لنکرانی در این مراسم با بیان اینکه مراجع بزرگوار تقلید ما همواره مسأله فاطمیه را احیا کرده و می کنند، خاطرنشان کرد: امروز هیچ تردیدی در ایام فاطمیه و مصائب به وجود آمده برای بی بی دو عالم وجود ندارد؛ همه مسائل و مصائب به وجود آمده برای امیرمؤمنان(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در کتب اهل سنت ذکر شده است.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به جریان غصب حق امیرمؤمنان(ع) توسط سقیفه بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) انقلابی به پا کرد و همه دشمنان را با گریه های خودشان رسوا ساختند؛ ما وظیفه داریم مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) را حفظ و صیانت کنیم.

وی انقلاب و نظام اسلامی را در امتداد مکتب حضرت زهرا(س) دانست و ابراز کرد: امروز وظیفه داریم از انقلاب و نظام اسلامی خود در برابر هجمه های سنگین دشمنان محافظت کنیم.

گفتنی است، رسالت بوذری اجرای این برنامه را بر عهده داشت و در پایان نیز کربلایی محمد حسین پویانفر با نوای گرم خود حاضران در جلسه را به فیض کامل رساند و با مرثیه سرایی و مدیحه سرایی ایام فاطمیه را گرامی داشت./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات