۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۳۶۵۳۷
حجت الاسلام والمسلمین دژکام مطرح کرد؛

ضرورت ترویج معنویت در گام دوم انقلاب

ضرورت ترویج معنویت در گام دوم انقلاب
نماینده ولی فقیه در فارس با تأکید بر ضرورت ترویج معنویت در جامعه، گفت: معنویت ظاهری جامعه در یک یا دو دهه اخیر مقداری کمرنگ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در بازدید از مسجد چهارده معصوم(ع) قم با اشاره به اینکه اینکه امروز شاهد رویش های بسیار بزرگی در انقلاب اسلامی هستیم، گفت: حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مراکز فرهنگی و کانون های فرهنگی مساجد از بهترین رویش های انقلاب است.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه ترویج و توسعه معنویت میان افراد جامعه در گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: امروز طبق مطالبات رهبری باید سعی کنیم مسأله معنویت را در جامعه گسترش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با بیان اینکه مسأله معنویت در یک یا دو دهه اخیر مقداری در ظاهر کمرنگ شده است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تأکید کرده اند که باید بر مسأله معنویت با جدیت تلاش شود و اخلاص را از مصادیق معنویت دانسته اند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه اگر در کارها اخلاص وجود داشته باشد، آن کار مفید خواهد بود و گرنه فایده ای نخواهد داشت، عنوان کرد: بر اساس روایتی از حضرت صدیقه طاهره(س) اگر کسی اعمال خالص به درگاه خدای متعال بفرستد، خداوند نیز بالاترین مصلحت را در کارهایش قرار می دهد.

وی تأکید کرد: بر اساس روایات اگر کسی اعمال خود را ریاکارانه و بدون اخلاص انجام دهد، آن کار در نزد خداوند هیچ ارزشی نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به تقید علمای بزرگ اسلام به مسأله معنویت و اخلاص بیان کرد: خداوند متعال از همه اعمال و نیات ما با خبر است و ما باید اعمال خود را خالص کنیم./841/

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6

 

حسین ثالث موید
ارسال نظرات