۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۳۶۸۱۹
امام جمعه موقت بیرجند:

جمهوری اسلامی ایران با صلابت سیلی محکمی به آمریکا زد

جمهوری اسلامی ایران با صلابت سیلی محکمی به آمریکا زد
امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با صلابت سیلی محکمی به دهان آمریکا زده است و امیدواریم ریشه آمریکا در جهان برچیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: موجی از مهربانی‌ و صفات زیبا در سیل سیستان و بلوچستان، خوزستان و زلزله کرمانشاه شاهد بودیم و مردم با احساس تکلیف وارد صحنه کمک رسانی شدند.

وی با بیان اینکه منطق دشمنان نابودی اسلام و مسلمانان است گفت: امام خمینی(ره) در برهه‌ای از زمان شجره طیبه انقلاب را به وجود آورد و امروز آثار و برکات این شجره طیبه در جهان دیده می‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: عصبانی شدن دشمنان نشان از رشد و تعالی مومنان دارد و این افتخاری برای ما است و امروز انقلاب اسلامی در دنیا عظمت مثال زدنی دارد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به فرا رسیدن دهه فاطمیه دوم و شهادت حضرت زهرا(س) تصریح کرد: حضرت زهرا(س) یک شخصیت بزرگی بود که پیامبراکرم(ص) ایشان را عزیزترین انسان‌ها نزد خودشان بیان کردند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگویی برای تمام زنان هستند، ادامه داد: بسیاری از مشکلات زندگی‌های روزمره به این دلیل است که به زندگی ایشان کمتر توجه شده است.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: پیوند زن و مرد در خانواده باید برای تربیت نسل آینده با الگو گرفتن و درس گرفتن از زندگی حضرت زهرا(س) باشد و حضرت زهرا(س) یک مجاهد خستگی ناپذیر بودند.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: عزت ایران اسلامی در طی چهل سال گذشته بسیار ستودنی است و ایستادگی در برابر دشمنان یکی از افتخارات 8 سال دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با صلابت سیلی محکمی به دهان آمریکا زده است و امیدواریم ریشه آمریکا در جهان برچیده شود و مسؤولان کشور نباید این اجازه دهند دشمنان به اهداف خود در منطقه برسند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه آمریکا روز به روز در حال افول است، گفت: دشمنان با شهادت سردار سیلمانی فکر کردند کار بزرگی انجام دادند اما این شهادت برای آن‌ها پشیمان کننده است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات