۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۳۶۸۷۳
حجت الاسلام بابائیان:

دشمن به دنبال محدود سازی نفوذ منطقه‌ای و توان بازدارندگی ایران است

دشمن به دنبال محدود سازی نفوذ منطقه‌ای و توان بازدارندگی ایران است
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: یوم الله شهادت سپهبد سلیمانی و تشییع پیکر ایشان زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید و دشمنان را به خضوع در مقابل عظمت ملت وا داشت.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، راه تاثیرگذاری در نظام جهانی، را اقتدار اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی دانست و گفت: تقویت ارزش‌های معنوی و مادی، خودباوری، رسیدن به اقتدار درون زا، ملی، علمی و هویتی در این عرصه ضروری است.
 
وی در ادامه سخنان خود موانع قوی شدن در اقتصاد کشور را وابستگی به نفت، بی انضباطی پولی و ریشه دواندن گرانی و ترس از تحریم‌ها دانست و افزود: رونق تولید، ایجاد فضای کسب و کار به عنوان گره اصلی تولید، افزایش رشد اقتصادی، جلوگیری از فرار مالیاتی و حذف یارانه‌های ثروتمندان از جمله راه‌های قوی شدن است.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که ناآگاهی نسبت به ضرورت خودباوری، تقلید کورکورانه، تبلیغات گسترده دشمنان و اختلاف و تشتت را از جمله عوامل مهم در ضعف خودباوری فرد و جامعه عنوان کرد و گفت: اگر امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته به دلیل خودباوری است که امام راحل و مقام معظم رهبری در ملت ایران نهادینه کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سیلی موشکی ایران اسلامی به پایگاه تروریست‌های آمریکایی، ابهت آن‌ها را در جهان شکست، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در برابر اقتدار ایران اسلامی ذلیل و زبون شدند.
 
حجت الاسلام بابائیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمن به دنبال محدود سازی نفوذ منطقه‌ای و توان بازدارندگی ایران اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با فشار حداکثری به دنبال تحمیل برجام‌های چندگانه‌ای برای تبدیل ایران کنونی به یک کشور خنثی و عادی در منطقه و جهان هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون یوم الله حادثه ترور شهید سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر این سردار شهید اشاره کرد و گفت: این روز‌های مهم در کشورمان چشم‌های غبار گرفته را باز کرد.
 
وی با بیان این که یوم الله شهادت سپهبد سلیمانی و تشییع پیکر ایشان زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید و دشمنان را به خضوع در مقابل عظمت ملت واداشت، ادامه داد: این یوم الله‌ها موجب رسوایی و بی آبرویی آمریکا در جهان شد.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی بیعت با خط امام راحل و رهبری بود، گفت: ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان نشان دادند این انقلاب زنده و پویا است و با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نماز جمعه انقلابی و تاریخی گذشته به امامت مقام معظم رهبری یک بار دیگر نعمت داشتن یک رهبر الهی بصیر و مقتدر را بیش از پیش به جهان نشان داد، ادامه داد: ایشان با یک سخنرانی همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و یک ملت و بلکه ملت‌های منطقه را از فضای ابهام و تردید آمیز ساخته شده از سوی دشمنان رهایی داد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات