۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۶۳۶۹۶۸
حجت الاسلام تقی زاده تأکید کرد؛

ضروت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از سوی روحانیت در جامعه

ضروت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از سوی روحانیت در جامعه
معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیازمند تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جامعه هستیم، نقش حوزه و روحانیت در این عرصه را مهم و کلیدی توصیف کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام جواد تقی زاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد با اشاره به این که دهه فجر امسال متفاوت‌تر از هر سال دیگری است، گفت: به طور حتم ایام الله دهه فجر امسال با شکوه‌تر از هر زمان دیگری برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان این که باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر استفاده شود، افزود: حوزه علمیه به عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های فرهنگی و دینی کشور نقش بسیار کلیدی در تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام تقی زاده از برگزاری جشن‌های دهه فجر در سطح مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: هر یک از مدارس علمیه نشست‌ها و برنامه‌های بصیرتی و جشن‌های دهه فجر را با حضور اساتید و طلاب در آن ایام برگزار خواهند کرد.
 
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی حوادث و وقایع نهضت انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت بیشتر به نسبت مبانی و گفتمان انقلاب اسلامی است.
 
وی با اشاره به این که امروز دفاع و پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی یک تکلیف مهم برای حوزه و روحانیت است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به عنوان نهضتی برخاسته از متن حوزه‌های علمیه، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت روحانیت و طلاب است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز هجمه‌های بسیاری علیه انقلاب و نظام اسلامی از سوی دشمنان وارد است، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه طلاب و روحانیت می‌تواند پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی ایران باشد.
 
وی به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان بر علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: پاسخگویی عالمانه و مستدل به این شبهات طرح شده از سوی معاندان انقلاب یکی از وظایف مهم حوزه‌های علمیه و روحانیت است.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیازمند تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جامعه هستیم، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه و روحانیت به دلیل جایگاهی که در اختیار دارند نقش بسیار کلیدی در گفتمان سازی مبانی اصولی انقلاب در جامعه دینی بر عهده دارند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات