۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۳۷۲۴۳
در روز‌های آینده؛

۱۰۰ تن کمک مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود

۱۰۰ تن کمک مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود
حجت الاسلام موسوی گفت: ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان در راستای کمک به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان بیش از صد تن کمک مردمی ارسال خواهد کرد.
حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سیل در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات استان در راستای کمک به این هموطنان، نماینده‌ای را برای شناسایی نیاز‌ها و آسیب‌ها اعزام کرد؛ ضمن اینکه در تماس با ستاد عتبات سیستان و بلوچستان پیگیر خواسته‌ها شدیم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه بنا بر ارسال صد تن کالا به سیستان و بلوچستان است، خاطرنشان کرد: ۶۰ تن تاکنون آماده شده و امیدواریم ۴۰ تن مابقی با کمک هم استانی‌های عزیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه شود هر چند که پیش از آن شاهد کمک‌های خوزستانی‌ها بودیم.

این مقام مسؤول در رابطه با نیاز‌های اصلی سیل زدگان گفت: پوشاک و پتوی نو، آرد و برنج نیاز اصلی سیل زدگان است، با توجه به کمک‌های ارسالی به سیل زدگان از سایر استان ها، احساس شد که نیازی به ارسال غذا وجود ندارد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه تاکنون ۵ پارک بادی به سیستان و بلوچستان ارسال شده است، ادامه داد: در روز‌های آینده با حضور اصحاب رسانه و مسؤولان استانی، کاروان کمک‌های مردمی به سیستان و بلوچستان از شهرستان آبادان اعزام می‌شود.

وی در پایان خواستار یاری رسانی بیشتر مردم و مسؤولان و اصحاب رسانه برای کمک رسانی به سیل زدگان شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات