۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۳۷۲۴۴
معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز خبر داد؛

برگزاری کارگاه انگیزشی و روش حفظ قرآن برای طلاب پایه اول تا پنجم

برگزاری کارگاه انگیزشی و روش حفظ قرآن برای طلاب پایه اول تا پنجم
حجت الاسلام نیسی از برگزاری کارگاه انگیزشی و روش حفظ قرآن خبر داد و گفت: این کارگاه برای طلاب پایه اول تا پنجم به مدت چندین سال است که برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علی نیسی، معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری کارگاه انگیزشی و روش حفظ قرآن خبر داد و گفت: این کارگاه برای طلاب پایه اول تا پنجم به مدت چندین سال است که برگزار می‌شود و طلاب افزون بر شرکت در روش‌های انگیزشی، برای حفظ قرآن نام نویسی می‌کنند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز با بیان اینکه حجت الاسلام عبیات به عنوان مدرس کارگاه است، گفت: این کارگاه شب‌ها با حضور طلاب علاقه‌مند برگزار می‌شود و در خلال آن برنامه‌های حفظ قرآن اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام نیسی با بیان اینکه در کارگاه پیشین حجت الاسلام طاهری، مدیر مدارس علمیه حفظ قرآن کریم به عنوان مدرس حضور داشت، تصریح کرد: انس و حفظ قرآن، معرفت به آموزه‌های قرآنی و ارتباط بیشتر با قرآن در راستای تقویت بُعد معنوی طلاب اهداف برگزاری کارگاه است، قطعا در نتیجه انس با قرآن از برگزاری دوره‌ها و برنامه‌ها در راستای تقویت معنویت در طلاب بی نیاز خواهیم شد.

وی در رابطه به با برنامه‌های در نظر گرفته برای ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: سخنرانی و مرثیه سرایی به مدت ۵ شب در مسجد فاطمه الزهرای کوی علوی به همراه برپایی موکب و کمک به موکب داران برای پذیرایی از عزاداران در ایام فاطمیه صورت می‌گیرد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز با اشاره به اینکه مجالس عزاداری خانگی بسیاری در کوی علوی برگزار می‌شود، بیان داشت: مدرسه سفیران علی بن ابی طالب آمادگی دارد تا بدون هیچگونه چشمداشتی مبلغانی را برای سخنرانی در این مجالس اعزام کند؛ هر چند که سال‌های گذشته نیز چنین رویه‌ای را در پیش گرفته بود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات