۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۳۷۲۴۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

دوره آموزشی توانمندسازی همیاران تبلیغ در لرستان برگزار شد

دوره آموزشی توانمندسازی همیاران تبلیغ در لرستان برگزار شد
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری دوره آموزشی تبلیغ با عنوان توانمندسازی همیاران تبلیغ خبر داد و گفت: این دوره ویژه همسران مبلغان برگزار شد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت تبلیغ و اعزام مبلغان در طول سال برای انجام فعالیت های تبلیغی بیان داشت: در طول سال دوره های آموزشی ویژه مبلغان با هدف تبلیغ مؤثر برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش همسران مبلغان در موفقیت تبلیغی افزود: دوره آموزشی یک روزه توانمندسازی همیاران تبلیغ(همسران روحانیون مستقر) استان لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: این دوره آموزشی با هدف ارتقاِ سطح مهارت های تبلیغی همسران مبلغان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت و تأثیر برگزاری دوره آمنوزشی تبلیغ ویژه همسران تبلیغ اظهار داشت: در این دوره یک روزه ضمن انتقال تجارب و مهارت های تبلیغی به همسران مبلغان سبب پرثمر شدن اعزام های تبلیغی مبلغان به همراه خانواده نیز می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ابراز امیدواری کرد که در سایه برگزاری این دوره های آموزشی شاهد ثمرات تبلیغ مؤثر در جامعه باشیم.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: مبلغان بومی استان در طول سال همواره در مناطق تبلیغی فعالیتی چشمگیر دارند و در مناسبت های مختلف نیز از ظرفیت مبلغان غیربومی استفاده می شود.

وی تبیین بیانیه گام دوم، نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و ایرانی، فرهنگ حجاب و عفاف، ترویج ارزش ها، بصیرت بخشی و هدایت دینی جامعه، برگزاری گفتمان دینی بین دانش آموزان و اقامه نماز جماعت را از جمله فعالیت مبلغان عنوان کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات