۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۳۷۲۹۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تعامل و همدلی لازمه رفع مشکلات جامعه است

تعامل و همدلی لازمه رفع مشکلات جامعه است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه تعامل و همدلی تأکید کرد و گفت: مشکلات جامعه در هر زمینه ای در سایه تعامل و همدلی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار خیران که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ورود خیران برای رفع مشکلات جامعه و به ویژه محرومیت زدایی نقش آفرین است.

وی بر ضرورت تقویت روحیه تعامل و همدلی در رفع مشکلات جامعه و محرومیت زدایی در استان تأکید کرد و افزود: مشکلات در هر زمینه ای که باشند در سایه تعامل و همدلی برطرف خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ساخت مسکن ویژه محرومان، مدرسه سازی به ویژه در مناطق محروم و ساخت مراکز درمانی از جمله موارد مهمی است که حضور خیران می تواند نقش آفرین باشد.

ضرورت ورود پر رنگ خیران به حوزه سلامت

وی با اشاره به اهمیت توجه خیران به حوزه سلامت بیان داشت: خیران باید به این حوزه ورود جدی داشته باشند و در حوزه سلامت و درمان که نیاز جامعه امروز است، اقدامات گسترده ای انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز اظهار داشت: مسؤولان باید گام های استواری در رفع این مشکلات بردارند و با روحیه جهادی در مقام عمل اقدام کنند.

وی افزود: تلاش کنیم زمینه حضور پر رنگ خیرین را در استان فراهم سازیم تا بتوان با استفاده از ظرفیت ها گام های استواری د رفع مشکلات جامعه برداشته شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات