۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۶۳۷۳۳۸
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

«حفظ وحدت» قدرت مردم و نظام اسلامی را افزایش می‌دهد

«حفظ وحدت» قدرت مردم و نظام اسلامی را افزایش می‌دهد
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حفظ وحدت، مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان، قدرت مردم و نظام اسلامی را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی‌ درباره راهکارهای قوی شدن که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های اخیر نماز جمعه تهران به آن تاکید کردند، اظهار داشت: اصل اول و اصل اساسی مقاومت، «حفظ وحدت» است یعنی اگر مسلمانان شیعه و سنی با هم متحد و منسجم باشند، قدرت مردم و نظام اسلامی افزایش و دشمن نمی‌تواند به ملت ایران ضربه بزند.

وی با تاکید بر ایستادگی در برابر دشمن، راهکار دوم قوی شدن را پای کار بودن و حمایت همه اقشار جامعه از نظام دانست و افزود: باید قاطعانه با مقاومت، اراده پولادین و تمام قوا با زیاده‌خواهی دشمنان نظام مقابله کرده و جهاد فی سبیل الله انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ملت ایران نباید در تداوم ایستادگی خود در برابر استکبار جهانی خسته و نا امید شوند، بلکه باید با تمام توان و جد پای کار و خوشحال هم باشند چراکه دشمن علی‌رغم اینکه با تمام تجهیزات و توان خود پای کار آمده، اما هیچ‌گاه نتوانسته به اهداف شوم خود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی یادآور شد: اگر به خداوند ایمان داشته باشیم، مقاومت کنیم و با جدیت پای کار بایستیم دشمن ذلیل و آنوقت نصرت خداوند به کمک‌مان آمده و یقیناً جبهه مقاومت پیروز و آینده خوبی خواهیم داشت./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات