۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۶۳۷۳۴۰
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب اسلامی بزرگترین مانع برای ارتکاب جنایات آمریکا است

انقلاب اسلامی بزرگترین مانع برای ارتکاب جنایات آمریکا است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین مانع در برابر آمریکا و نظام سلطه برای ارتکاب جنایات بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشست کارگروه‌های اجرایی ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی عظمت و شرافت را به ملت ایران و کشور ایران برگرداند و ضد ارزش‌ها را سرکوب کرد.

وی با اشاره به اینکه نظام و انقلاب برکات متعددی در تمامی ابعاد از جمله علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی به مجد و عظمت رسیده و اوج بالندگی و شکوه رسیده به گونه‌ای که با ابرقدرت‌های جهان مقابله می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی انقلاب اسلامی را بزرگترین مانع در برابر آمریکا و نظام سلطه برای اینکه بیشتر از این جنایت نکنند، دانست و افزود: شایسته است که شجره انقلاب به درختی تنومند تبدیل شود و از ابتدای انقلاب تاکنون استکبار جهانی علیه کشور و ملت ایران توطئه کرده‌اند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: این انقلاب یک امانت بوده که در اختیار مردم و مسئولان قرار گرفته و باید از آن حراست و حفاظت کرد، دستاوردها و برکات انقلاب به طور منصفانه و بدون از اغراق گویی برای مردم تبیین و بیان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه تمامی حرکت‌های مذهبی و دینی در دنیا متاثر از انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: خدمت کردن به مردم در نظام اسلامی ایران ثواب مضاعف دارد و هرگونه خیانت نیز مستحق مجازات سخت است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در تمامی صحنه‌ها دشمن شکن و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان بوده و شرکت مردم در آئین تشیع پیکر شهید سلیمانی نیز سبب ترس و وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی شد و بیشترین ترس دشمنان از همین حضور مردم در صحنه بوده و تلاش می‌کنند آن را کم رنگ کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات