۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۳۷۳۴۵
در قم؛

نشست سالانه مدیران دفاتر استانی خبرگزاری رسا برگزار شد

نشست سالانه مدیران دفاتر استانی خبرگزاری رسا برگزار شد
نشست سالانه مسؤولان و مدیران دفاتر استانی خبرگزاری رسا، با حضور مدیر عامل خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست سالانه مسؤولان و مدیران دفاتر استانی خبرگزاری رسا، با حضور مدیر عامل خبرگزاری رسا و سردبیر در قم آغاز به کار کرد.

 این نشست در طی دو روز با حضور مدیران دفاتر استان‌های شاخص از جمله تهران، اصفهان، خوزستان، همدان، خراسان شمالی، چهارمحال بختیاری، لرستان و سمنان در دفتر مرکزی خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

از جمله اهداف این نشست می‌توان به موارد هم‌اندیشی جهت ارتقا سطح کیفی و کمی اخبار خبرگزاری رسا در استان‌ها، بررسی وضعیت رسانه‌ای خبرگزاری رسا در جامعه حوزوی استان‌ها و ساماندهی و تشریح وظایف و برنامه‌های اجرایی مسؤولان استانی اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا در این نشست به تبیین سیاست‌گذاری‌ها و طرح تحول خبرگزاری رسا  پرداخت و گفت: یکی از اصلی ترین اهداف و چشم انداز خبرگزاری رسا مرجعیت خبری است که باید این امر مهم در استان ها در آینده تحقق پیدا کند.

علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری رسا در ادامه این نشست گزارشی از فعالیت های جدید در خبرگزاری ارائه کرد و گفت: در جامعه رسانه ای امروز برای اینکه از رقابت عقب نمانیم  باید تلاش را مضاعف کرد تا اخبارمان به روزتر و حرفه ای تر باشد.

در بخش دیگری از این مراسم، مدیران دفاتر استانی با حضور دبیران دیگر سرویس ها به تشریح عملکرد خبرگزاری رسا در منطقه خویش پرداختند و به کمبود امکانات و خبرنگار در استا‌ن‌ها اشاره کردند و در ادامه دبیران سایر سرویس ها از جمله سرویس چندرسانه ای برای همکاری با مدیران دفاتر استانی اعلام آمادگی کردند.

همچنین در ادامه مدیران دفاتر استانی از بخش‌های مختلف دفتر مرکزی رسا بازدید و با رویکرد آنها آشنا شدند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
موفق باشید.
1
0
طلبه نسل نو
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
ارتقای رسا در استانها را در اولویت کارتان قرار دهید.
1
0