۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۳۷۳۷۲
مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن جامعه‌الزهرا‌:

با چشم باز در انتخابات شرکت کنیم

با چشم باز در انتخابات شرکت کنیم
حجت الاسلام شفیعی دارابی گفت: عزادارای ها وسیله ای هستند برای رسیدن به حق و حقیقت و انتخاب اصلح در حال حاضر باید ثمره عزاداری ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید حسین شفیعی دارابی صبح امروز در دومین روز مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: دشمنان اهل بیت(ع) همیشه در تلاش اند که شهادت حضرت زهرا(س) از ذهن مردم فراموش شود.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت 14 قرن شاهد این هستیم که تلاش های دشمنان در این رابطه بی حاصل بوده و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در دل شیعیان موج می زند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حادثه شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار داشت: قبل از وقوع حادثه شهادت ام ابیها، نبی مکرم اسلام(ص) در فرصت های متفاوت از این حادثه یاد کرده و محزون شده است.

وی با بیان اینکه شهادت حضرت زهرا(س) غمی سنگین بر دوش امیر مومنان علی(ع) نهاد، ابراز داشت: ما باید در راستای تکریم جایگاه دخت نبی مکرم اسلام(ص) و همچنین تعظیم شعائر الهی هر کاری که از دستمان بر می آید همچون برگزاری عزاداری، اطعام  و شرکت در مراسمات عزاداری انجام دهیم.

حجت الاسلام شفیعی دارابی گفت: دشمن اهل بیت عصمت و طهارت در این 1400 سال به تطمیع افراد، تهدید و کار های فرهنگی پرداخت تا نام شیعه و وقایع زندگی اهل بیت(ع) از اذهان فراموش شود.

وی در ادامه با اشاره به فتنه های حال حاضر، خاطرنشان کرد: مردم ما فتنه های فراوانی همچون سال 88 را دیده اند، کسانی این فتنه ها را به راه انداختند که خود زمانی دم از انقلاب و اسلام می زدند.

این خطیب توانمند بیان کرد: زیبایی های دنیا با انسان کاری می کند که انسان هایی که روزی در راه اسلام قدم برداشته اند روزی دیگر در برابر اهل بیت(ع) ایستادند.

وی در پایان یادآور شد: عزاداری ها و اشک ها به تنهایی نمی تواند ما را به رستگاری برساند بلکه عزاداری اهل بیت(ع) باید برای ما وسیله رسیدن به هدف باشد، ما باید با چشم باز در انتخابات شرکت کنیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات