۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۳۷۳۷۵
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا؛

اجتماع عظیم فاطمیون در مشهد برگزار شد

اجتماع عظیم فاطمیون در مشهد برگزار شد
اجتماع عظیم فاطمیون با حضور خیل عظیم عاشقان بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س) در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) اجتماع عظیم فاطمیون امروز با حضور خیل عظیم عاشقان بزرگ بانوی اسلام در عرصه میدان شهدا برگزار شد.

بنابراین گزارش مردم عزادار مشهد از زن و مرد، پیر و جوان از آغازین ساعات صبح امروز در عرصه میدان شهدا تجمع کرده تا در عزای بزرگ بانوی اسلام شرکت کرده و اعلام کنند که سیره فاطمی را سرلوحه زندگی خود قرار می دهند.

زائران و مجاوران رضوی از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر عزاداری کرده و با سینه زنی و نوحه سرایی و ریختن اشک در مراسم عزا و مظلومیت حضرت زهرا(س) شرکت کردند و با تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج(ع) به محضر امام مهربانی ها تسلیت عرض کردند.

این گزارش می افزاید؛ مرد عزادار مشهد با این حضور و تجمع عظیم خود در روز شهادت بزرگ بانوی اسلام نشان دادند که همچنان حب اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) را در دل داشته و برای تحقق آرمان های حضرت زهرا(س) که زنده نگه داشتن و نشر اسلام ناب محمدی بود، در صحنه هستند و تا پای جان در جهت تحقق این هدف حرکت می کنند.

گفتنی است، در حرم رضوی نیز مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی پرداخته و آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به مقتل خوانی پرداخت./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات