۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۳۷۴۲۵
حجت الاسلام نصوری:

تقویت فرهنگ انتظار و مهدویت راه برون رفت جامعه اسلامی از مشکلات است

تقویت فرهنگ انتظار و مهدویت راه برون رفت جامعه اسلامی از مشکلات است
حجت الاسلام نصوری با اشاره به تلاش دشمنان در جهت تضعیف معارف مهدوی بر ضرورت تلاش و تحرک بیشتر نهاد‌های فرهنگی و دینی در جهت تقویت این معارف تعالی بخش در جامعه تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام نصوری، مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران امروز در جلسه ستاد مهدویت استان در ساری با اشاره به اهمیت ترویج معارف مهدوی در جامعه گفت: اندیشه ناب انتظار و مهدویت یکی از بهترین راه‌های مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.
 
وی با بیان این که انتظار موجب ایجاد امید و آینده‌ای روشن در جامعه اسلامی خواهد شد، افزود: باید همه نهاد‌های فرهنگی و دینی به ویژه علما و روحانیان در جهت ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه تلاش کنند.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به این که انتظار و مهدویت از یأس و ناامیدی در جامعه اسلامی جلوگیری خواهد کرد، ادامه داد: فرهنگ مهدویت موجب ایجاد امید به زندگی و همچنین تحرک و پویایی در جامعه اسلامی خواهد شد.
 
حجت الاسلام نصوری با اشاره به تلاش دشمنان در جهت تضعیف معارف مهدوی در جامعه دینی بر ضرورت تلاش و تحرک بیشتر نهاد‌های فرهنگی و دینی در جهت تقویت این معارف تعالی بخش در جامعه تأکید کرد.
 
مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران با بیان این که اعتقاد به مسأله مهمی، چون مهدویت، جامعه را در مسیر رشد و تعالی حقیقی قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: جوامع بشری برای برون از مشکلات و بحران‌های فعلی باید از اندیشه ناب مهدوی بهره‌مند شود.
 
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن در جهت ایجاد شبهه در مسأله مهدویت افزود: با توجه به گسترش روز افزون فضای مجازی، امروز یکی از راه‌های نفوذ دشمن در جهت ایجاد شبهات در زمینه مهدویت همین فضای مجازی است که باید فعالیت‌ها به منظور پاسخگویی به شبهات مطرح شده بیشتر گسترش پیداا کند.
 
حجت الاسلام نصوری در ادامه سخنان خود با بیان این که ما امروز به دنبال معروف‌ها هستیم و باید آن‌ها را بیشتر در جامعه تقویت کنیم، گفت: باید همه نهاد‌های فرهنگی و دینی نسبت به مسأله مهدویت و انتظار با دغدغه بیشتری ورود پیدا کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود از عدم وجود امکانات مناسب برای تقویت برنامه‌ها در حوزه مهدویت در استان گلایه کرد و افزود: متأسفانه هنوز این بنیاد یک مکان مناسبی برای اجرا و تقویت برنامه‌های خود در اختیار ندارد و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌های فرهنگی در این زمینه مساعدت بیشتری کنند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات