۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۳۷۴۴۰

توصیه‌های هشتگانه حماس برای مقابله با توطئه آمریکایی

توصیه‌های هشتگانه حماس برای مقابله با توطئه آمریکایی
یک عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بهترین و ایده آل ترین گزینه برای پاسخ به طرح شوم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه مسأله فلسطین را گزینه مقاومت دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، خضر حبیب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر مخالفت ملت فلسطین با تمام توطئه ها و توافقاتی که هدف از آن پایان دادن به مسئله فلسطین و یهودی سازی مقدسات آنها در راستای جلب رضایت صهیونیستهاست و در راس آنها توطئه معامله قرن، تاکید کرد.

این عضو مطرح جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد محال است که فلسطینیان حتی از یک وجب از خاک سرزمینشان چشم پوشی کنند.

حبیب که در یک همایش سیاسی در مسجد الاسراء در شهر دیرالبلح در راستای فعالیت‌ها علیه معامله قرن سخن می گفت، تصریح کرد قدس، یک شهر کاملا عربی اسلامی است و فلسطین از دریا تا رود متعلق به ملت فلسطین است.

عضو جنبش جهاد اسلامی افزود: سرزمین فلسطین و مقدسات آن ارزشمندترین و گرانبهاترین چیزهایی است که ما در اختیار داریم و همه کسانی که برای از بین بردن هویت ما تلاش کنند و علیه ما جنگ و کشتار به راه اندازند، تنها سبب افزایش قدرت و ایستادگی ما خواهند شد.

وی تصریح کرد: معامله قرن شکست خواهد خورد همانطور که تمام توطئه‌هایی که رژیم صهیونیستی و حامیانش از لحظه اشغال فلسطین در سال 1948 میلادی طراحی کرده بودند، شکست خورد.

حبیب تاکید کرد گزینه اول و آخر برای پاسخ به این توطئه، مقاومت بر ضد اشغالگری و یکپارچه کردن صفوف و تحقق وحدت ملی و فعال سازی نقش ملی است.

عضو جنبش جهاد اسلامی گفت: ما همچنان به گزینه مقاومت با تمام اشکال آن به منظور بازپس گیری حقوق خود و عدم تسلیم در برابر این رژیم غاصب و ترامپ ادامه خواهیم داد./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات