۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۳۷۴۵۸

اجرای ۶ هزار برنامه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان

اجرای ۶ هزار برنامه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بیش از ۶ هزار برنامه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد دهه فجر استان برگزار شد، اظهار داشت: ستاد دهه فجر استان متشکل از 24 کارگروه و 14 ستاد شهرستانی است که متناسب با ظرفیت هر شهرستان اقدام به برنامه‌ریزی برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی گفت: بخشی از برنامه‌ها در قالب مصوبه‌های کارگروه‌ها و ستادها بوده و بخشی دیگر نیز به عنوان برنامه‌های فرهنگی، خدماتی، اجتماعی، قرآنی، هنری و غیره است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: تا کنون بیش از 6 هزار برنامه به دبیرخانه ستاد عالی دهه فجر استان گلستان از سوی کارگروه‌ها و شهرستان‌ها ارسال شده که تعداد برنامه‌ها در این ایام بیش از این تعداد خواهد بود زیرا هنوز برخی از کارگروه‌ها برنامه‌های خود را جمع‌بندی و اعلام نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد بیش از 400 برنامه به صورت محوری و شاخص در ایام دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی بیان داشت: آغازین برنامه‌ دهه مبارک فجر، استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است که با حضور اقشار مردم و مسئولان برگزار خواهدشد.

وی تأکید کرد: برنامه‌های ایام پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه خاصی برگزار شود تا منجر به راهپیمایی فاخر 22 بهمن و انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
حضور مردم در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
0
0