۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۳۷۴۹۷
معاون سپاه قدس:

استکبار چاره‌ای جز خروج کامل از خاورمیانه ندارد

استکبار چاره‌ای جز خروج کامل از خاورمیانه ندارد
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس با اشاره به ویژگی‌های سردار سرافراز اسلام و انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: استکبار چاره‌ای جز خروج کامل از خاورمیانه را ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا فلاح‌زاده در مراسم بزرگداشت سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهار شهید گمنام که در مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار شد اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار، صدام و حامیان صدام و داعشی که نه به انسان‌ها و نه به مسلمان‌ها رحم نداشت را خوب شناخت.

وی تصریح کرد: مگر داعش و عمال آنها نبودند که در حلب بچه 13-14 ساله را گرفتند و گفتند تو را سر ببریم یا با تیر تو را خلاص کنیم، این بچه جوابی نداشت و بعد او را با کارد سربریدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس با بیان اینکه حاج قاسم به خوبی دشمن را شناخت و موقعی که آنها را شناخت به مصاف دشمنان خدا رفت گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس حاج قاسم سلمانی دشمن را به ذلت و خواری کشید و پس از جنگ هم این حاج قاسم سلیمانی بود که توطئه دشمنان در شرق کشور را خنثی کرد و امنیت را برای نقاط مختلف کشور تثبیت کرد.

فلاح‌زاده با بیان اینکه استراتژی اسرائیل نیل تا فرات بود اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی تمام توطئه‌های این رژیم غاصب را به خوبی شناخت و نگذاشت آنها در این هدف شوم موفق شوند.

وی ‌با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی 40 سال با دشمنان خدا مجاهدت کرد و آن چیزی که او را عزیز کرد، خدامحوری حاج قاسم بود گفت: تا پنج سال قبل حاج قاسم گمنام گمنام بود و حتی مردم او را نمی‌شناختند و دلیل این موضوع هم این بود که حاج قاسم منبع قدرت و عزت را فقط خدا و معصومین(ع) می‌دانست.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس تصریح کرد: در طول چندین سالی که با این شهید والامقام محشور بودیم حتی یک بار از وی منیت ندیدیم و با وجودی که خودش از فاتحین هشت سال دفاع مقدس بود، همیشه امثال زین‌الدین‌ها و باکری‌ها را فاتح می‌خواند و از خودش هیچ چیزی نمی‌گفت.

فلاح‌زاده با بیان اینکه یک روز فردی گفت اگر همه مسئولین جمهوری اسلامی مثل حاج قاسم پرتلاش و پرکار بودند، ایران اسلامی گلستان می‌شد تصریح کرد: حاج قاسم در طول سال‌های زندگی خود یک بار تلاش نکرد که یک پست یا سمت بگیرد و حتی چندین پیشنهاد پست و سمت را رد کرد ولی به شدت در هر کاری که به او واگذار می‌شد مسئولیت‌پذیر و کوشا بود.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های حاج قاسم را مردمداری دانست و عنوان کرد: فرق حاج قاسم با برخی از مسئولان این بود که مردم‌دار بود و به درد دل آنها می‌رسید و تا جایی که می‌توانست حاجت آنها را برآورده کرده و تمام سختی‌ها را برای امنیت مردم به جان خرید تا نهایتا جان خود را برای این مردم و مسلمانان و مظلومان جهان تقدیم کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس را یک انسان به معنای کلمه کامل خواند و افزود: حاج قاسم دشمنان را حقیر و پست و ذلیل می‌دید و علت این موضوع هم وصل شدنش به منبع قدرت حقیقی است.

وی قدرت تفکر بالا و قدرت شناخت دقیق دشمن، تدبیر بالا و مدیریت قوی حاج قاسم در حوزه استراتژیک و تاکتیک و شجاعت بی‌نظیر را از جمله علل موفقیت حاج قاسم در عملیات‌های مختلف دانست.

فلاح‌زاده ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی، مستمر و خستگی‌ناپذیر و پیگیری مجدانه در کارها، از دیگر مواردی بود که سبب شد که حاج قاسم در تمام کارهایی که انجام می‌داد به پیروزی و موفقیت برسد.

وی با تاکید بر اینکه امروز هم خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دشمن شکن است تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که یکی پس از دیگری شکست‌ها را باید بپذیرند و منطقه جغرافیایی خاورمیانه را ترک کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات