۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۳۷۵۰۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

حرکت در مسیر مذاکره در شرایط امروز خیانت به نظام و کشور است

حرکت در مسیر مذاکره در شرایط امروز خیانت به نظام و کشور است
رضایی گفت: باید با دشمن‌شناسی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی به‌جای مذاکره به‌دنبال استقلال اقتصادی باشیم چرا که حرکت در مسیر مذاکره در شرایط امروز خیانت به نظام و کشور است.

به گزارش خبرگزاری رسا، ابراهیم رضایی با اشاره به پرهیز از مذاکره با آمریکا و حتی حرف زدن از این موضوع در کشور اظهار داشت: امروز حرف از مذاکره با آمریکا مانند خنجری است که به‌صورت ناگهانی و غافل‌گیرانه در قلب ملت ایران زده شود چرا که این موضوع، به قدری خطرناک، نابود کننده و حتی تحقیر کننده است که زمینه‌ساز نابودی دستاوردهای نظام خواهد شد.

وی افزود: بنابراین در شرایط امروز هیچ کس حق ندارد حرف مذاکره بزند تا طرف مقابل احساس کند ملت ایران از روی نیاز، استیصال به‌دنبال مذاکره است زیرا آنها خوی استکباری و متکبرانه دارند و کسی هم نباید در مقابل متکبران با ملایمت برخورد کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها اهل مذاکره نیستند و منطق مذاکره هم ندارند بنابراین همان طور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند ما با همه دنیا منطق مذاکره داریم به جز آمریکا و دنیای استکبار چرا که این منطق جمهوری اسلامی بوده و آمریکا و رژیم صهیونیستی مظهر رفتار نامشروع و استکباری در دنیا است.

رضایی خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید مواظب صحبت کردنشان درباره مذاکره و مواردی از این دست باشند تا دشمن احساس نکند ایران از روی درماندگی ناچار به مذاکره است بلکه امروز ما در اوج اقتدار و قدرت در منطقه هستیم و قطعا مذاکره راه پیشرفت یا حل مشکلات نیست و همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند به‌جای نگاه به خارج باید برروی ظرفیت‌های داخلی متمرکز باشیم.

وی ادامه داد: آگاه‌سازی مردم نسبت به دوست و دشمن و افشاگری فعالیت‌های دشمنان ایران اسلامی از وظایف مهم مسئولان دولتی محسوب می‌شود بنابراین باید چهره و باطن واقعی آمریکا در طول چهل سال گذشته را به مردم نشان بدهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید با آگاه‌سازی و دشمن‌شناسی و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی شاهد پیشرفت روزافزون کشور باشیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات