۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۳۷۵۲۵

دیدار مدیر کل مرکز خدمات قم با خانواده بانوی طلبه اهدا کننده عضو

دیدار مدیر کل مرکز خدمات قم با خانواده بانوی طلبه اهدا کننده عضو
مدیرکل مرکز خدمات استان قم درگذشت همسر حجت‌الاسلام سمیعی نیا، را تسلیت گفت و اهدای اعضای بدن این متوفی به هفت بیمار نیازمند را ستایش کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ مدیرکل مرکز خدمات استان با حضور در منزل حجت‌الاسلام و المسلمین سمیعی نیا از روحانیون مبلغ و استاد حوزه علمیه قم، ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات، درگذشت همسرشان را تسلیت گفت و برای این روحانی و فرزندان وی صبر و اجر جزیل مسئلت کرد.

گفتنی است، خانم معصومه بمانی همسر حجت‌الاسلام و المسلمین سمیعی‌نیا، از طلاب مبلغ و خادم حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) بود که در اثر سکته مغزی، دچار مرگ مغزی شد و با رضایت اولیای دم و اهدای اعضای بدن ایشان به نیازمندان، هفت نفر از بیماری رهایی یافتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین طاهری ضمن عرض تسلیت و آرزوی توفیق برای خانواده سمیعی نیا، گفت: ان‌شاءالله این مرحومه در این ایام فاطمیه از برکت شفاعت و عنایت ویژه‌ حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) برخوردار شود.
وی اهدای اعضای بدن آن بانوی مرحوم را یکی از بهترین ذخیره‌های قبر و قیامت برای وی دانست و آن را یک عقبه ارزشمند و باقیات صالحات برای خانواده عنوان کرد.

در پایان، حجت‌الاسلام و المسلمین طاهری لوح تقدیری را به پاس اهدای اعضای بدن این متوفی به حجت‌الاسلام و المسلمین سمیعی‌نیا اهدا کرد./1370/ج

ارسال نظرات