۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۳۷۵۹۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

طرح معامله قرن برای جلوگیری از ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی است

طرح معامله قرن برای جلوگیری از ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی است
آیت الله نمازی گفت: استکبار جهانی برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ انقلاب اسلامی معامله قرن را مطرح و با تقویت اسرائیل قصد دارد از پیشروی اسلام و انقلاب اسلامی جلوگیری کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با اشاره به ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) و تبریک این روز به ملت قهرمان ایران، گفت: ۱۲ بهمن بازگشت رهبر انقلاب به آغوش پر مهر ملت ایران بود.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان امید‌های آینده انقلاب و ملت و رهبری هستند، رسالت مهم و سنگین امروز همه را پاسداری از نظام اسلامی دانست و افزود: آسیب شناسی و آسیب زدایی عامل تداوم و بقای انقلاب اسلامی است.

آیت الله نمازی گفت: امروز دنیا شاهد پس لرزه‌های انقلاب اسلامی ایران است و صدور انقلاب به کشور‌های اسلامی منطقه و به خارج از مرز‌های جغرافیایی ایران و به سمت و سوی قاره آمریکا و اروپا است.

وی اظهار داشت: استکبار و صهیونیسم جهانی امروز برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ انقلاب اسلامی معامله قرن را مطرح کرده است و با تقویت و توسعه رژیم نامشروع اسرائیل غاصب در منطقه قصد دارد از پیشروی اسلام و انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه از اختلافات گروهی و سیاسی به عنوان یکی از عوامل تضعیف نظام و کشور نام برد و عنوان کرد: متأسفانه اختلافات گروهی و سیاسی در آستانه انتخابات به اوج خود می‌رسد.

آیت الله نمازی تقابل منفی بین نامزد‌ها و هواداران و تلاش برای تضعیف و تخریب یکدیگر را ناپسند و بر خلاف شرع اسلام دانست و افزود: تعدد نامزد‌های انتخاباتی با رعایت حدود اخلاقی و شرعی نشانه کمال و معرفت جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به شهادت امامزاده سلطانعلی ابن امام محمدباقر (ع) در ۲۷ جمادی الثانی در مشهد اردهال کاشان، گفت: هیئات عزاداری و مسؤولان اجرایی شهرستان کاشان با هماهنگی و همکاری یکدیگر مراسم باشکوهی که در خور شخصیت سلطانعلی ابن امام محمدباقر (ع) است برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان فرزند بلافصل امام معصوم، برادر امام صادق (ع)، پدر همسر امام موسی ابن جعغر (ع)، نماینده دو امام باقر (ع) وامام صادق (ع)، عالم و مجاهد و مهاجر فی سبیل الله و شباهت شهادت ایشان با شهادت امام حسین (ع) را از جمله ویژگی‌های امامزاده سلطانعلی ابن امام محمدباقر (ع) اعلام کرد.

آیت الله نمازی همه برکات در منطقه کاشان را از وجود امامزادگان به ویژه امامزاده سلطانعلی ابن امام محمدباقر (ع) دانست و گفت: مردم کاشان و منطقه کاشان سالروز شهادت سلطانعلی ابن امام محمدباقر (ع) را عزای عمومی اعلام کنند و هیئات مذهبی در این روز عزاداری کنند./۱۳۰۷/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات