۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۳۷۶۴۴
با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان؛

زنگ انقلاب در لرستان نواخته شد

زنگ انقلاب در لرستان نواخته شد
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد دخترانه خدیجه کبری با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، صبح امروز، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام راحل به کشور، زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد خترانه خدیجه کبری(س)، با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان نواخته شد.

رضا زینی وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در این مراسم با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: این ایام فرصتی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به همت والای مردم و به رهبری امام راحل جلوه ای از تحقق وعده های الهی به بشریت بود، عنوان داشت: این انقلاب به پشتوانه مردم و با درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب با وجود توطئه های دشمن راه خود را ادامه خواهد داد.

زینی وند مقدم با اشاره به دسیسه های دشمن در طول این چهل سال عمر انقلاب خاطرنشان کرد: هدف دشمن براندازی نظام و جداکردن جوانان از انقلاب است و بصیرت و هوشیاری نسل جوان خنثی کننده توطئه های دشمن است.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب ایمان، باور و اعتقادات راسخ به پروردگار و رهبری امام راحل، میل به آزادی خواهی و استقلال طلبی ملت بود، خاطرنشان کرد: مهم ترین عامل برای تداوم راه انقلاب عمل به فرمایشات رهبری، بصیرت و هوشیاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: نسل جوان جامعه امروز باید آرمان های انقلاب را بشناسند و دنبال کنند و با تکیه بر ایمان قوی و روحیه انقلابی با اراده و ایمان راسخ برای تداوم راه انقلاب گام بردارند.

وی از جوانان به عنوان سرمایه های کشور یاد کرد و گفت: با علم آموزی و روحیه جهادی و انقلابی باید پله های ترقی را پیمود و در آینده کشور نقش افرین شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات