۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۳۷۶۸۴
امام جمعه پلدختر:

مردم در تداوم راه انقلاب نقش آفرین هستند

مردم در تداوم راه انقلاب نقش آفرین هستند
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه مردم در شکل گیری انقلاب نقش داشتند و امروز در تداوم راه انقلب نقش آفرین هستند، گفت: حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در دیدار مسؤولان این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: عقیده اسلامی، حضور مردم و رهبری دینی سه عنصر مهم در شکل گیری انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در اسلام دارد، اظهار داشت: همین عنصر آن را از سایر انقلاب‌ها متفاوت و متمایز ساخته است.

حجت الاسلام موسوی به بیان نقش مردم در تداوم راه انقلاب پرداخت و افزود: ملت ایران اسلامی همانگونه که در شکل گیری انقلاب نقش داشتند، امروز نیز در تداوم راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: با بهره مندی از فرصت های دهه مبارک فجر باید روحیه امید را در جامعه تقویت کرد و با بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب مردم را نسبت به این اقدامات آگاه ساخت.

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف به پشتیبانی از نظام به خاطر اسلامی بودن انقلاب است و ریشه در آموزه‌های دینی و مکتب اهل بیت(ع) دارد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه باید قدردان حضور مردم در صحنه های انقلاب باشیم، اظهار داشت: حضور مردم همواره در هر برهه ای از زمان دسیسه های دشمن را خنثی کرده است.

وی بیان کرد: امروز کشور ما با اقتدار و صلابت و بزرگی در منطقه و جهان عظمت دارد و دشمنان، استکبار و در رأس آنها آمریکا از اقتدار رهبری و مردم ایران وحشت دارد.

امام جمعه پلدختر حضور مردم در صحنه های انقلاب را خار چشم دشمن خواند و اذعان داشت: با خدمت به مردم، توجه به مطالبات آنان و تقویت روحیه وحدت و همدلی باید همواره زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه های انقلاب را فراهم ساخت./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات