۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۳۷۷۰۴
امام جمعه الشتر:

تربیت جوانان انقلابی لازمه تداوم راه انقلاب است

تربیت جوانان انقلابی لازمه تداوم راه انقلاب است
امام جمعه الشتر بر ضرورت تربیت جوانانی انقلابی برای ادامه راه انقلاب تأکید کرد و گفت: بصیرت نسل جوان خنثی کننده توطئه های دشمن در این راه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد این شهرستان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی متعلق به شما جوانان است و باید در مسیر انقلاب گام بردارید.

وی افزود: باید در تداوم راه انقلاب، با بصیرت و شجاعت در این مسیر گام برداشت تا انقلابی را که به شما جوانان سپرده شده به انقلاب جهانی امام عصر(عج) متصل کنید.

امام جمعه الشتر بر ضرورت تقویت روحیه خودباوری و خودکفایی بین نسل جوان تأکید کرد و اظهار داشت: جوانان با تکیه بر روحیه خودباوری می توانند در تداوم راه انقلاب نقش آفرینی کنند.

وی بر ضرورت ادامه راه شهدا تأکید کرد و ادامه داد: با ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز باید نسلی تربیت کرد که در راه شهدا و آرمان های انقلاب قدم بردارند و این مهم در خنثی سازی توطئه های دشمن علیه نسل جوان مؤثر است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تلاش دشمن برای به گمراهی کشاندن نسل جوان اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری جوانان خنثی کننده دسیسه های دشمن است.

وی بیان داشت: با تربیت جوانانی انقلابی و کارآمد باید در تحقق اهداف انقلاب و ادامه راه انقلاب نقش آفرینی کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات